ملت ایران امروز به دشمنان فهماند پای نظام و انتخاب آگاهانه خود ایستاده اند

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه ملت ایران امروز به دشمنان نظام فهماند پای نظام و انتخاب آگاهانه خود ایستاده اند، گفت: پیام راهپیمایی ملت ایران اسلامی به دوستان این نظام اقتدار نظام و اتحاد مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۲ بهمن) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان که پس از راهپیمایی خودرویی و موتوری شهروندان در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، حضور چشمگیر مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن را عامل یاس و ناامیدی دشمنان نظام دانست و اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی برای دشمنان و دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی حامل پیام های بسیار مهمی بود.

 

خطیب نماز جمعه آبادان افزود: امروز ملت ما به دشمنان فهماند که پای نظام و انتخاب آگاهانه خود ایستاده‌ اند و تحریم‌های ظالمانه استکبار بر اراده مردم این سرزمین هیچ اثری نخواهد داشت.

 

وی پیام راهپیمایی ملت شریف ایران اسلامی به دوستان این نظام را اقتدار نظام و اتحاد مردم برشمرد و تصریح کرد: حامیان جمهوری اسلامی می‌دانند نظام ما به واسطه وحدت بین مردم، محکم و استوار به راه خود ادامه می‌ دهد.

 

حجت الاسلام غبیشاوی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه خواسته مردم این است که کشور به شکل جهادی اداره شود و اضافه کرد: پاکسازی بدنه دولت از مسئولان بی‌کفایت خواسته مردم است که به خوشبختانه دولت سیزدهم در این راستا گامی موثر برداشته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت های شغلی را از دیگر خواسته های به حق مردم عنوان کرد و ادامه داد: دولت مردمی آیت الله رییسی باید در این راستا کوشا باشد و با تمام توان برای حل مشکل بیکاری جوانان گام بردارد.

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه افق کشور با اتکا بر نیروهای داخلی روشن است تاکید کرد: می بایست رفاه مناسب را برای مردم که همیشه پای نظام ایستادند فراهم کرد.

 

وی یکی دیگر از خواسته های عموم مردم را رونق اقتصادی، خواند و بیان کرد: مردم سال ها تحریم‌ های دشمن را تحمل کردند و اکنون باید موانع رشد و رونق اقتصادی برداشته شود تا آنها از این نعمت نیز برخوردار شوند.

 

حجت الاسلام غبیشاوی وجود حوضچه‌های پرورش ماهی و میگو در آبادان را یکی از ظرفیت‌های خوداشتغالی در این شهرستان دانست و یاد آور شد: می بایست در صدور مجوزهای این مراکز کمترین زمان را در نظر گرفت.

 

کد خبر 1147418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha