دولت  سرعت تغییر مدیران بی انگیزه را افزایش دهد

امام جمعه شهرستان قدس گفت: دولت سرعت تغییر مدیران بی انگیزه را افزایش دهد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مصادف چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در همه آحاد زندگی، اظهار کرد: شهدای نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی جان خود را فدای پیروزی انقلاب اسلامی کردند و در این پیروزی ۶ شهید گرانقدر از شهرقدس جانفشانی کردند.
وی گفت: انقلاب اسلامی با دست خالی و با مبارزه‌ای ۱۵ ساله با اعتماد و توکل به خدا به پیروزی رسید و به حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خاتمه داد و امام راحل به جایگاه والایی رسید که مخالفین او نیز به عظمت امام خمینی(ره) اعتراف می‌کنند.
خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تقوای الهی و اعتماد به خدا و باصلابت و شجاعت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند افزود: در سال های اخیر برخی مسئولین به کدخدای دروغین اعتماد کردند و موجب دور شدن برکت از کشور شدند.
وی بیان کرد: ما مخالف مذاکره نیستیم اما با مذاکره با ذلت مخالف هستیم و امروز مسئولین به تبعیت ولی امر محکم و استوار ایستاده‌اند و در کنار مشکلات موجود با توکل به خدا و چشم انداز زمینه سازی ظهور ایستاده‌اند.
حجت الاسلام  جوکار گفت: اگر سپاه و ارتش و نیروهای مسلح و امنیتی و قضایی و انتظامی با صلابت و شجاعت هر کدام در راستای کار خود اقدام میکنند همه با پشتوانه اعتماد الهی است و دستاوردهای علمی، پزشکی، فناوری، دانش هسته‌ای و خدمات اجتماعی نماد اقتدار ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که در کنار گلایه از عملکرد برخی از مسوولان سابق ، به پروردگار امید داشته و در این صحنه حماسی حضور یافتند.
امام جمعه شهرقدس افزود: در شهرقدس نیز حماسه حضور مردم به شکل خودرویی و موتوری برگزار شد و یکبار دیگر دسیسه های دشمن را مایوس کرده و یاد حاج قاسم سلیمانی و شهدا را زنده کردند و اکنون نوبت مسوولان است تا به مردم بهتر خدمت کنند و مشکلات معیشتی را مرتفع و گرانی ها را مهار کنند.
وی تاکید کرد: از دولت آیت الله رییسی انتظار داریم سرعت تغییر مدیریت را بیشتر کرده و مردم انتظار دارند که تغییر به نفع اهداف انقلاب اسلامی ایجاد شود و بعضی از مدیران که بی‌حال، مغرض و فاسد هستند و نمی‌خواهند که برای مردم کار کنند و از جنس مردم نیستند را در سطح کشور تغییر دهند.
حجت‌الاسلام جوکار خاطرنشان کرد: جهاد تبیین لازمه تغییر مدیریتی است و جوانان مومن انقلابی باید در مقابل توطئه‌های رسانه‌ای دشمن ایستادگی کرده و این جهاد که حکم حکومتی و ولایتی دارد را باید همه اصحاب رسانه و صاحبان تریبون پیش گرفته و مسوولان درستکار را حمایت و خدمات انجام شده را منتشر کنند و نخبگان نیز باید شبهه پژوهی کرده و تولید محتوای انقلابی داشته باشند و توطئه های دشمن را برای مردم تبیین و پاسخ دهند.

کد خبر 1147423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha