جهاد تبیین رسالت امروز جوانان مومن و انقلابی است/ روح مردم سالاری دینی مهمترین دستاورد انقلاب

سردار حیدرنیا با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب رسالت امروز جوانان مومن و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علیرضا حیدرنیا» طی آیین راهپیمایی 22 بهمن با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یکی از بی نظیرترین رخدادهای تاریخی است که با وقوع آن شاهد آثار متعددی در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و سیاسی بودیم.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: انقلاب اسلامی با بهره مندی از معارف و اعتقادات دینی و ایمانی رژیم طاغوت را شکست داد و این انقلاب را با انگیزه الهی و وحدت کلمه به پیروزی رساند.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه انقلاب اسلامی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب در سخنان اخیر خود به مسئله و ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب با عنوان جهاد تبیین اشاره کردند که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی اظهار کرد: دشمنان تمام عزم و اراده خود را برای این مطلب در نظر دارند که دستاوردهای انقلاب را کوچک نشان دهند به ویژه آنکه انقلاب اسلامی در طول این 43 سال گذشته همواره با فتنه آمیزی استکبار روبه رو بوده است.

 

استقرار نظام ولایت مطلقه فقیه با روح مردم سالاری دینی

 

حیدرنیا بیان کرد: جوانان ایران اجازه ندادند در طول هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک این کشور به دست استکبار افتد و در جریان مقابله با منافقین نیز همواره تلاش های وافری از خود نشان دادند.

 

وی ادامه داد: فداکاری جوانان ایرانی در عرصه دفاع از حرمین شریف، همچنین دیگر مسائل مختلف کشور از جمله فتنه های سال های 88 و 87 به نوبه خود بیانگر عزم و اراده و آگاهی مردم ایران است.

 

حیدرنیا بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در گام نخست از بین بردن رژیم طاغوت 2 هزار و 500 ساله است و استقرار نظام ولایت مطلقه فقیه با روح مردم سالاری دینی نیز یکی دیگر از شاخص های این انقلاب است.

 

وی عنوان کرد: فرزندان این سرزمین با آگاهی از دانش های روز در زمینه تولیدات علمی، هسته ای و پژوهشی به ویژه تولید واکسن کرونا به ویژه استعدادهای برتر عملی در رتبه های برتر دنیا است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی به برکت رادمردی و مجاهدت نیروهای مسلح، نیروهای انتظامی و بسیج جریان دارد.

کد خبر 1147424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha