۲۲ بهمن به جریان خاصی تعلق ندارد بلکه برای همه ملت‌ها است

حجت الاسلام شمس الدین گفت:۲۲ بهمن مربوط به جریان خاصی نیست بلکه برای همه ملت بوده و هست و همه حول محور رهبری و امام (ره) جمع شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی،حجت الاسلام « سید عبدالجواد شمس الدین » امروز (جمعه ، ۲۲ بهمن) در خطبه های عبادی سیاسی نماز گفت: ۲۲ بهمن روز تحقق اراده الهی برای حاکمیت اسلام توسط مردم به رهبری امام (ره) و روز از بین‌رفتن طاغوت و تجدید حیات اسلام و معارف دینی است.


امام جمعه انزلی متذکر شد: ۴۳ سال است که این انقلاب را به رقم حوادث تلخ و شیرین پشت سر گذاشتیم و امت اسلام هم آنرا از توطئه دشمنان حفاظت و پشتیبانی کرده است.

 

وی ادامه داد: امروز دشمنان به دنبال آن هستند تا دستور های برآمده از انقلاب نادیده گرفته شود و جوانان با آنها آشنا نشوند. دشمنان چهره رژیم پهلوی را بزک می کنند و جوانان ما هم آن دوران را ندیده اند که شاه مملکت هم از خود اراده نداشت و استکبار شیوه حکومت را بر او دیکته می کرد.


شمس الدین خواستار تدوین دستاوردهای انقلاب برای جوانان شد و تصریح کرد: اگر بخواهیم فهرستی از دستاوردهای انقلاب ارائه کنیم وقت زیادی می خواهد ولی باید بدانید در همه حوزه‌ها دستاوردهای زیادی داشته‌ایم از جمله مسائل هسته‌ای، نانو، پلیمر های گیاهی،  ربات، سلول های بنیادی،  هوافضا، شبیه سازی و بسیاری موارد دیگر در دنیا حرفی برای گفتن داریم.


وی یاد آور شد: در حوزه‌های نظامی و امنیتی نیز یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی این است که فرماندهی امور نظامی از دست بیگانگان خارج شد. اجازه نمی دهیم از نیروها و تجهیزات ما علیه دیگران استفاده شود.

 

خطیب جمعه انزلی اضافه کرد: امروز استقلال در فرماندهی داریم و هیچ کس در هیچ جای دنیا نمی تواند برای ما تعیین تکلیف کند؛ ایران اسلامی در بعد نظامی، تجهیزات دفاعی و توان موشکی جایگاه خاصی دارد و این دستاوردها بر کسی پوشیده نیست.


وی اظهار داشت: امروز کشور ما در دوره دولت انقلابی تحول گرا و جوان قرار گرفته و با شعار ایران قوی آمده است تا ضعف دولت های گذشته را جبران کند و  شاهد هستیم با تمام مشکلات داخلی و خارجی دستاوردهای خوبی داشته است.


شمس الدین تاکید کرد: دولت سیزدهم در امر واکسیناسیون، ارتباط با همسایگان و سیاست خارجی تلاش می کند و در مقابل دشمنان همچنان به دنبال ایجاد مانع برای ایران هستند .


وی با بیان اینکه باید با عبرت گرفتن از دولت‌های قبل هوشیار باشیم تصریح کرد: امروز باید در جهاد تبیین بکوشیم تا قیاس بین رژیم گذشته و حال برای همگان آشکار شود و می بایست وحدت و انسجام در جامعه حفظ و تقویت شود.


وی خاطر نشان کرد: ۲۲ بهمن مربوط به جریان خاصی نیست بلکه برای همه ملت بوده و هست. این گروه بندی بعد از پیروزی انقلاب اتفاق افتاده و ما باید آن وحدت اول انقلاب را حفظ کنیم و همه حول محور رهبری و امام (ره) جمع شویم.


حجت الاسلام شمس الدین گفت: این دولت آمده‌ تا عقب ماندگی را جبران کند لذا باید با حمایت از آن کشور را به جایگاه شایسته اش برسانیم. ایران قوی با حمایت و همراهی همه به دست می آید لذا باید توجه داشت که توصیه کردند به برخی مسئولان نباید به معنی تضعیف دولت تلقی شود . رفع آسیب ها موجب قوی شدن ایران قوی می شود.


وی با اشاره به بیانات مقام رهبری در دیدارشان با دولت که به همه دولت‌ها توصیه کرد زمان شتابان می گذرد باید از فرصت استفاده خوب شود تا رفع آسیب ها سریع انجام شود، گفت: نباید بگذاریم حق مردم تضعیف شود اگر حق آنان غنیمت شمرده نشود همچنان عقب خواهیم ماند.

 

شمس الدین خاطرنشان ساخت: باید بازنگری عقلانی در مدیریت ها انجام شود زیرا در گذشته مدیریت غیر انقلابی ما را عقب نگه داشته است. در این توصیه ها باید دقت شود و همه آن را اجرا کنند تا فرصت از دست نرود.

 

وی تاکید کرد: در کشور باید تغییر مدیریت انقلابی داده شود، با مدیریت غیر انقلابی نمی شود کشور را اداره کرد، اگر تصور شود می‌توان به همین گونه آن را اداره کرد در اشتباه خواهیم بود.

کد خبر 1147426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha