پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی تکلیف آحاد ملت است

حجت الاسلام ستوده گفت: مردم همچون سال های ابتدای انقلاب باید از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری کنند و این یک تکلیف مهم برای آحاد ملت است.

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تحقق تمدن نوین اسلامی یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی که مورد خشم و هراس دشمنان نسبت به آگاهی بخشی در جهان اسلام شده است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: مردم همچون سال های ابتدای انقلاب باید از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری کنند و این یک تکلیف مهم برای آحاد ملت است.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: مکتب امام خمینی (ره) زمینه ترویج استقلال و آزادی خواهی است و دشمنان برای همین از صدور انقلبا اسلامی به کشورهای منطقه جلوگیری می کنند تا سلطه بیشتری در منطقه خاورمیانه داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنان که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تاکید کرده اند باید امور به دست جوانان انقلابی سپرده شود تا از حریم انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

 

حجت الاسلام ستوده یادآور شد: جهاد تبیین از دیگر نکاتی که است که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند تا نسل امروز را با ظلم ها و استبداد آن زمان آشناتر کنیم تا بدانند که پدرانشان چرا انقلاب کرده اند و فریب دروغ های رسانه های بیگانه را نخورند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: شور انقلابی مردم ایران اسلامی هر سال با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دیده می شود و امسال نیز با حضور پرصلابت نشان دادند که توطئه دشمنان به سنگ خورده است.

کد خبر 1147446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha