اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه «حماسه و ایثار» آران و بیدگل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، نتایج مسابقه «حماسه و ایثار» شهرستان آران و بیدگل اعلام و برگزیدگان این مسابقه تجلیل شدند.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اسامی برگزیدگان مسابقه حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل شد.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: مراسم قرعه کشی این مسابقه با حضور نهادهای همکار در این مسابقه در اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل برگزار شد و از بین ۸۵۰ شرکت کننده ،  ۱۳ نفر به قید قرعه به عنوان برگزیده این مسابقه معرفی شدند.

 

مجیدی تبار ادامه داد: بر این اساس ، سیده فاطمه پورجلال از مشهد مقدس، سهیلا عنایتی از کاشان، مهدی توسلی از ابوزیدآباد،  امیرحسین سیاری، علی کفاش، سمیه عرب زاده، عباس نوحیان، نفیسه علی اکبرزاده، رضا چوپانی، محبوبه محمدزاده، اکرم صامت، فاطمه رحیم و محمد صادقی از آران و بیدگل به عنوان برگزیدگان این مسابقه هدایای نقدی و غیرنقدی خود را دریافت کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: مسابقه حماسه و ایثار به مناسبت بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل و ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت مجازی از طریق شبکه های اجتماعی  برگزار شد.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار افزود: این مسابقه به همت اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران آران و بیدگل، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی، اصناف آران و بیدگل، امور ایثارگران فرمانداری، کمیته هیئات مذهبی ستاد حماسه و ایثار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۸۴۱ شهید و تقدیم بیش از یک درصد جمعیت خود در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، رتبه نخست ایثار و شهادت را به نسبت جمعیت در سطح کشور در اختیار دارد./

کد خبر 1147451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha