انقلاب اسلامی نجات بخش بشریت و جوامع اسلامی است

حجت الاسلام سیلاوی انقلاب اسلامی را نجات بخش بشریت و جوامع اسلامی دانست و گفت: روزی صاحبان مکتب های کمونیستی و لیبرال می گفتند دیگر اسلام مردود است اما اکنون نظام اسلامی را می بینند که در حوزه های مختلف حرف اول را می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام حمید سیلاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۲ بهمن) در آئین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته چوئبده که پس از برگزاری راهپیمایی مردم در مصلای مسجد الرسول (ص) این شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوه مند اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه دهه فجر امسال همانند سال های گذشته با شکوه برگزار شد و شرایط سخت معیشتی، فشارهای اقتصادی و شرایط کرونایی مانع حضور مردم برای پاسداشت انقلابشان نشده است.

 

خطیب نماز جمعه چوئبده با بیان اینکه مردم با برگزاری راهپیمایی خودرویی امروز برگ زرینی دیگر را رقم زدند افزود: روزی صاحبان مکتب های کمونیستی و لیبرال، روشن فکران و التقاطی ها می گفتند دیگر اسلام مردود است و دین باعث عقب ماندگی می شود، اما اکنون وقتی نظام شکوهمند اسلامی را می بینند که در حوزه های مختلف حرف اول را می زند، از گفته های خودشان برگشتند و می گویند انقلاب اسلامی نجات بخش بشریت و جوامع اسلامی است.

 

وی به دفاع نظام اسلامی در برابر داعش اشاره کرد و ادامه داد: تمامی جوامع نیز وقتی نظام اسلامی را دیدند که در مقابل داعش و آدم کش های تربیت شده غرب می ایستد و از مردم مظلوم و بی پناه سوریه و عراق دفاع می کند، اسلام را نجات بخش جهان دانستند.

 

حجت الاسلام سیلاوی اضافه کرد: کسانی که مرتب مژده می دادند که زمان افول و سقوط جمهوری اسلامی ایران رسیده است و برای آن زمانبدی می کردند کجا هستند که شکوه این نظام را بعد از سال ها ببینند؟. برخی از آنها مرده اند و خوراک مور و موریانه ها شدند و برخی دیگر کلا از صحنه سیاسی دنیا منزوی شدند.

 

امام جمعه چوئبده خاطر نشان کرد: اکنون باید فرمایش امام خمینی (ره) را تکرار کنیم که گفتند قرن، قرن اسلام است و تمام مستکبرین جهان نابود خواهند شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رفع محرومیت ها از منطقه چوئبده در دوره دولت آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: روز گذشته کلنگ احداث مرکز پیش بیمارستانی اورژانس (بستری بیماران) در شهر چوئبده به زمین زده شد. خوشبختانه خدمات دولت انقلابی در تمام حوزه های در حال استمرار است.

 

حجت الاسلام سیلاوی خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سراسر کشور را یکی دیگر از خدمات دولت انقلاب دانست و بیان کرد: در آبادان خرید تضمینی خرما در آبادان به صورت آزمایشی اجرا شد.

 

وی هدف اسلام را به ارمغان آوردن صلح، امنیت و رفاه برای مردم برشمرد و تاکید کرد: اسلام به دنبال وحدت، صلح و آرامش است، اگر فشار اقتصادی، ظلم، شایعات و تحریف ها وجود دارد همه منشا آن از دشمنان اسلام است.

 

خطیب نماز جمعه چوئبده ابراز کرد: دین اسلام هیچ وقت به دنبال آدم کشی و تحریف عقاید و تضعیف مردم و تفرقه انداختن بین اقوام و کشورهای مختلف نبوده و نیست، اسلام دین عشق و محبت است و نظام اسلامی هم بر همین اصل استوار است.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره مسئله جهاد تبیین، تاکید کرد و اذعان کرد: آرمان های انقلاب اسلامی باید بازخوانی شوند، و جلوی هر گونه تحریف درباره مسائل مختلف را می بایست گرفت، جریان تحریف به دنبال تحریف مسائل مربوط به نظام مقدس اسلامی است و سابقه این کار به زمان پیامبر اکرم (ص) بر می گردد که مسئله ولایت حضرت علی (ع) را تحریف کردند.

 

حجت الاسلام سیلاوی ضمن تبریک ۱۳ رجب سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) و ایام البیض یاد آور شد: ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب برای ایام اعتکاف قرار داده شده اند که امسال به دلیل شرایط کرونایی برگزار نمی شود، اما رئیس ستاد مرکزی اعتکاف به مقام معظم رهبری نامه ای نوشتند و از ایشان برای برگزاری این کسب تکلیف کردند؛ مقام معظم رهبری در پاسخ به این نامه فرمودند: کسانی که از عمل لا فضیلت اعتکاف محروم مانده اند بهتر است در هریک از سه روز آن نماز جعفر طیار را بخوانند، همه بر خودشان لازم بدانند که این نماز را بخوانند و از اثرات و برکات آن بهره مند شوند.

 

کد خبر 1147455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha