«بهاران خجسته باد»؛ تازه ترین اثر «سماع قلم» هنرمند آران و بیدگلی

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اثر جدید هنری سعید بوجار هنرمند آران و بیدگلی در حوزه «سماع قلم»، با عنوان «بهاران خجسته باد» به صورت مجازی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اثر جدید هنری سعید بوجار، هنرمند آران و بیدگلی با عنوان «بهاران خجسته باد» به صورت مجازی رونمایی شد.

 

خالق این اثر هنری در این باره اظهار داشت: این اثر هنری از سری طرح های سماع خط ، در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر با سبک فانتزی با تکنیک استفاده از قلم راپید روترینگ ، ماژیک ، روان نویس روی مقوای گلاسه معمولی انجام شده است.

 

سعید بوجار آرانی افزود: نظر به آنکه مقرر بود تابلو یاد شده در ایام الله دهه فجر رونمایی و در معرض دید علاقه مندان گذاشته شود ، به دلیل شرایط خاص و رنگ بندی هشدار کرونایی مقرر شد این اثر به یادبود دهه فجر انقلاب اسلامی در فضای مجازی رونمایی و  تقدیم مخاطبان و علاقه مندان شود.

وی در ادامه اظهار داشت: تلاش دارم با بهبودی اوضاع کرونا و فراهم شدن شرایط ، دومین نمایشگاه « سماع خط » را برپا کنم که آثار جدید خلق شده، در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 

سعید بوجار آرانی مدیر مسؤول آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی سعید آران و بیدگل،کارشناس مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و از اساتید نقاشی منطقه است که با سابقه بیش از چهار دهه در حوزه هنرهای تجسمی و حداقل سه دهه در امر آموزش تدریس هنر طراحی و نقاشی به علاقه مندان و هنرجویان فعالیت می کند.

 

حاصل فعالیت این هنرمند، تربیت هنرجویانی همچون فاطمه حمامی نصرآبادی  هنرمند توان یاب است که شهره جهانی دارد و بیش از یک دهه فعالیت و تلاش سعید بوجار به صورت افتخاری در امر آموزش و به سامان رساندن این هنرمند توان یاب با معلولیت بالای ۸۰ درصد قابل توجه اهل فن و کارشناسان بوده است.

 

سعید بوجار تاکنون بیش از ۱۵۰ اثر هنری در سبک جدید از سری طرح های «سماع خط» از خود بر جای گذاشته است./

کد خبر 1147456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha