آزادی بیش از ۱۰ زندانی در شهرستان کنارک

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کنارک گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب بیش از ۱۰ زندانی در کنارک آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

محمد برزنونی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: بیش از ده نفر از محکومین کیفری زندان کنارک به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند.

وی افزود: با تلاش مستمر و با بررسی پرونده های محکومین زندانی، تعداد یازده نفر که شرایط مرخصی پایان محکومیت را داشتند، طبق دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندانیان، با مرخصی پایان محکومیت نامبردگان موافقت شد.

وی ادامه داد: همچنین تعداد دو نفر از محکومین زندانی که شرایط آزادی مشروط را داشتند، پس از طی مراحل قانونی و با ارسال پرونده به دادگاه صادر کننده حکم و نهایتاً با صدور حکم آزادی مشروط، از زندان آزاد شدند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کنارک یادآور شد: یکی از اولویت های اصلی و مهم حوزه قضایی این شهرستان، فراهم ساختن زمینه های آزادی محکومین زندانی دار در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانیان بوده است و از حداکثر ظرفیت های قانونی لازم بهره خواهند برد.

کد خبر 1147514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha