خانه های «هلال» تجهیز می شود

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان گفت: طی بازدید دو تن از مسئولان کشوری و قول مساعد آنان، خانه های هلال احمر شیروان تجهیز خواهد شد.

«محسن نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: «حسن فراهانی» رییس خانه هلال و رئیس حوزه دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور و «شهرام میرزایی» مدیرکل برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر کشور از خانه هلال احمر شهرک ولیعصر شیروان بازدید کردند که قول تجهیز خانه های هلال احمر شیروان انجام شد.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان عنوان کرد: خانه هلال احمر مزبور طی چند سال اخیر احداث شده که هرساله مانور، دوره های آموزشی و ایستگاه سلامت در آن برگزار شده و استقبال خوبی صورت گرفته که نیاز به تجهیزات بیشتری دارد.

 

نوروزی اضافه کرد: هدف از تاسیس خانه‌های هلال ترویج فرهنگ صلح و نوع دوستی، ارتقای سطح آگاهی عمومی پیرامون اصول و ارزش‌های انسان دوستانه، تأمین سلامت و ایمنی افراد جامعه و همچنین جذب، سازماندهی و آموزش افراد ساکن در شهر و روستا به منظور آمادگی برای ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه در هنگام بروز احتمالی حوادث و سوانح طبیعی و غیر طبیعی است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید جهت خرید تجهیزات و امکانات مورد استفاده خانه های هلال احمر این شهرستان، تقویت آن مسائلی مطرح شد.

 

تاکنون ۶ خانه هلال احمر در این شهرستان راه اندازی شده است.

کد خبر 1147536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha