بهمن ماه اقتدار و عزت ایران اسلامی است

نظری، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سر د ترین فصل زمستان به وقوع پیوست و بهمن در واقع ماه اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

سیاوش نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی امسال با سال های قبل متفاوت است چرا که هجمه علیه نظام جمهوری اسلامی توسط استکبار جهانی که در رأس آنها آمریکا است بسیار زیاده شده و این خاطر این است که  دشمنان ایران اسلامی به این باور رسیدند که انقلاب اسلامی ریشه دوانده است و کاری دیگر از دست آنها بر نخواهد آمد.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرسین افزود: ۲۲ بهمن فرصت بازنگری در ارزش‌ ها و آرمان‌ ها است و این‌ که چه بودیم و چه می‌کردیم و چه می‌خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم. کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است،

 

 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت  دهه فجر در بهمن ماه  برپایی نمایشگاه خوشنویسی، نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور اساتید بزرگ شهرستان و کشور، برگزاری نمایشگاه عکاسی ، تئاتر خیابانی ، محفل شعر انقلاب ، مسابقه نقاشی از مهترین برنامه ها است که تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

 

 

نظری تصریح کرد:  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی لقب یوم‌الله را گرفت که روز میمون و مبارک برای تمام ملت ایران است، و روزی است که عقلانیت بر جامعه حاکم است و ما توانستیم انقلاب خود را صادر کنیم.

 

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی هرسین اظهار کرد: با زبان هنر فلسفه انقلاب اسلامی را تبیین و جامعه به ویژه جوانان را با اهداف و آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنیم، امسال روایتگری انقلاب اسلامی در اولویت برنامه های گرامیداشت دهه فجر خواهد بود.

کد خبر 1147585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha