حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت همه جانبه از آرمان های انقلاب اسلامی بوده است

جناسمی گفت: حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت همه جانبه از آرمان های انقلاب اسلامی بوده است و مردم نشان دادند که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

«حسین جناسمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تقدیر از حضور حماسی مردم بهشهر همپای همه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان بهشهر با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که همواره انقلابی اند و در راستای ارزش های انقلاب گام بر می دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: حضور مقتدرانه و متعصبانه مردم شریف شهرستان بهشهر در راهپیمایی 22 بهمن امسال نمونه بارزی از حمایت همه جانبه از آرمان های انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: حضور ارزشمند مردم  شریف بهشهر در جشن انقلاب و جشن ملی 1400 نشان داد که مردم ما وظیفه و دین خود را به انقلاب و ارزش ها ادا کرده اند و در این میان مسئولان هم باید به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند.

 

جناسمی گفت: دولتمردان و مسئولان باید کمک کنند تا مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند و با جلب رضایت مردم رضایت خداوند نصیب حالشان شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: مسئولان با روحیه انقلابی، مجاهدت و تلاش مضاعف جهت سامان بخشیدن به اوضاع اقتصادی گام بردارند تا مردم از این مشکلات رها شوند و باید تلاش شبانه روزی و مجاهدانه انجام شود.

 

وی یادآور شد: بار دیگر با تشکر و قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بر خود وظیفه می دانم که از این حضور آگاهانه قدردانی کرده و امیدوارم که در ادامه راه انقلاب مصمم تر از قبل گام برداریم.

کد خبر 1147663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha