حضور حماسی اعضای کانون مساجد در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی از انقلاب و ولایت فقیه تصویر کرد

افشارزاده گفت: حضور حماسی و اقتدارآفرین اعضای کانون مساجد در راهپیمایی۲۲ بهمن و طلیعه فجر انقلاب اسلامی، سرفصل زرینی برای پشتیبانی همه جانبه از انقلاب و ولایت فقیه بوده است.

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران مردم ما با این حضور حماسی و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان دادند که به آرمان های امام و رهبری و شهدا وفادار هستند و در خط رهبری استوارتر و مستحکم تر از همیشه گام بر می دارند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: مردم ما با این حضور بار دیگر دشمنان را مایوس کردند و نشان دادند که همواره در هر شرایطی پای ارزش های انقلاب  و نظام ایستاده اند.

وی خاطر نشان کرد: مردم ما جهانیان را مبهوت حضور گرم و حماسی خود در 22 بهمن کرد و اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) همراه با امام جماعت این کانون هم همپای مردم با حضور خودرویی در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.

افشارزاده گفت: حضور حماسی و اقتدارآفرین اعضای کانون مساجد در راهپیمایی22 بهمن و طلیعه فجر انقلاب اسلامی، سرفصل زرینی برای پشتیبانی همه جانبه از انقلاب و ولایت فقیه است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: با حضور در راهپیمایی و جشن بزرگ انقلاب نشان دادیم که لحظه ای از این ارزش ها دست بر نمی داریم و همواره در خظ ولایت و رهبری ثابت قدم خواهیم بود تنا این انقلاب به انقلاب مهدی موعود برسد.

افشارزاده یادآور شد: امسال هم مثل همه سالها برای بزرگداشت جشن پیروزی انقلاب و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردیم تا پابندی به ارزش ها خود را به نمایش گذاریم و اعلام کنیم که همچنان ایستاده ایم.

کد خبر 1147665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha