نیاز ادارات ورامین با خرید محصولات بومی برطرف شود

فرماندار شهرستان ورامین گفت: نیاز ادارات ورامین با خرید محصولات بومی برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و حسن انقلاب اسلامی که به همت کمیته تولید و اشتغال برپا گردیده بود، در جمع کارگران و تولید کنندگان گفت: مهمترین صحنه و عرصه کشور تولید، صنعت و اقتصاد است.
وی افزود: جشن انقلاب اسلامی و حضور باشکوه مردم در جشن یوم الله ۲۲ بهمن این را اثبات کرد که انقلاب اسلامی زنده و پویا است و مردم علیرغم سختی ها و مشکلات نظام اسلامی را دوست دارند و باور دارند
درویشی با اشاره به دشمنی دشمنان اسلام در چهل و سه سال گذشته بیان داشت: مردم ایران اسلامی در چهل و سه سال قبل تصمیم گرفتند بر اساس اصول فطری خودشان مستقل و دارای رای باشند و این امر با رهبری امام راحل و خواسته خود مردم محقق شد.
فرماندار ورامین ادامه داد: دشمنان و ایادی شاه زمانی به ایران  بعنوان طعمه لذیذی نگاه می کردند اما مردم نگذاشتند ثروت های بیشمار این کشور به دست خارجی ها برسد.
درویشی تغییر حاکمیت را خواسته خود مردم در ایجاد انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم خواستار عزت بودند و منافع جبهه کفر با عزت مندی این مردم شجاع  از بین رفت و به همین خاطر شبانه روز تلاش دارند که این انقلاب و استقلال آن از بین برود و مثل زمان پهلوی ثروت کشور به به آنها برسد.
وی بیان داشت: در طول این چهل و سه مردم با همیت و یکدلی نگذاشتند دشمنان به اهداف خود برسند و بلکه با تلاش خود در حوزه های مختلف علیرغم وابستگی که در حوزه های مختلف داشتیم به استقلال رسیدیم و اکنون در بیشتر  صنایع و تولید علم در دنیا برتر هستیم.
درویشی با تقدیر از تولید کنندگان و کارگران در چرخاندن اقتصاد ایران اسلامی اظهار داشت: امروز دشمن روی یک مسئله جدی که همان  معیشت مردم است دست گذاشته  تا مردم در این حوزه  علیه نظام و انقلاب به پا خیزند ولی با همت تولید کنندگان و کارگران این توطئه هم خنثی خواهد شد.
فرماندار ورامین افزود: رهبری معظم تلاش در حوزه تولید را با توجه به تلاش دشمنان برای کارشکنی در آن را  عرصه جهاد نامیده اند و این عرصه هم اکنون جهاد واقعی است و مانند جنگ تحمیلی که رزمندگان پیروز شدند مطمئنا با همت والایی که تولید کنندگان دارند می توانیم در این صحنه هم پیروز باشیم.
درویشی سنگ اندازی منافقین و مزدوران داخلی را یکی از موانع موجود در راه تولید و حمایت از آن دانست و عنوان کرد: مزدوران داخلی به دنبال ایجاد مانع های جدی در راه تولید کنندگان هستند، تا حوزه تولید به زمین بخورد و یکی از این موانع وجود تحریم داخلی است که اکثر تولید کنندگان به آن اذعان دارند.
وی گفت: تولید کنندگان محترم در این سالها هم تولید کرده اند و هم صادرات که نشان دهنده این  است که تولید کنندگان چه فشار فراوانی را متحمل شده اند و باید همه دنبال رفع موانع تولید و اصلاح قوانین باشیم، دولت سیزدهم و مسئولان استانی مصمم هستند، که چرخ تولید به راحتی بچرخد و دغدغه معیشت کارگران را به طور ویژه رفع کنیم.
درویشی تلاش مسئولین برای رفع موانع تولید را جدی و شبانه روزی دانست و بیان داشت: ما در شهرستان ورامین سعی خواهیم کرد مسئله تولید را به صورت حضوری احصا کنیم و از اتاق های تصمیم گیری به کف کارخانه های تولید بکشانیم تا خروجی مناسب داشته باشیم، دنبال رفع مشکلات شهرک های صنعتی ورامین هستیم تا شهرک های صنعتی و تولید کنندگان دغدغه ای بغیر از تولید نداشته باشند.
فرماندار ورامین سرمایه گذاران بخش خصوصی را بازوان دولت در چرخش صنعت کشور دانست و گفت: سرمایه گذاران عزیز نباید بدنبال دوندگی برای ایجاد کسب و کار  باشند بلکه این روند باید برعکس باشد و ما باید با حمایت های خودمان دنبال سرمایه گذار باشیم و بدانیم شغل با ایجاد منابع دولتی اختصاصا ایجاد نخواهد شد و بخش خصوصی و سرمایه گذار بازوی ما در این امر خواهند بود.
وی در پایان این نوید را به تولید کنندگان ورامینی داد که مقرر گردیده است، که ادارات و نهادها برای برطرف کردن نیازها و خرید خود از تولید کنندگان داخل شهرستان و بومی بهره گیری کنند.

کد خبر 1147676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha