مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نیازمند جهاد است

طالبی با بیان اینکه هر اقدام مثبت در حوزه فرهنگی به مثابه جهادی بزرگ است، گفت: تلاش جهادی، وجدان کاری و اعتقاد راسخ، لازمه کار در حوزه فرهنگی اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» امروز (۲۳ بهمن) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اظهار کرد: با توجه به این که دشمن، فرهنگ و اجتماع را هدف قرار داده و با هر اهرم فشاری این حوزه ها را تحت الشعاع قرار می دهد، لذا در این زمینه نیاز به جهاد داریم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ادامه تأکید کرد: تلاش شبانه روزی و جهادی، وجدان کاری و اعتقاد راسخ، لازمه کار در حوزه فرهنگی اجتماعی است.

 

وی در تشریح اهمیت جایگاه حوزه فرهنگی اجتماعی به خباثت های دشمنان در ایران اسلامی اشاره  و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب و با تشکیل نظام جمهوری اسلامی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس احساس سرخوردگی کردند، برای ادامه غارتگری ها، به دنبال حفظ جایگاه خود در ایران برآمدند اما برخورد دشمنان به درهای بسته، آنها را به فکر تغییر رویه انداخت، لذا اقدامات خود را در راستای براندازی نظام در قالب جنگ تحمیلی هشت ساله، ترور شخصیت ها و ... ادامه دادند.

 

طالبی ادامه داد: موفقیت های روزافزون ایران اسلامی در هر حوزه ای، دشمنان را به نشستی واداشت تا شرایط ایران را برای ادامه خباثت های خود ارزیابی نمایند که در این نشست به این نتیجه رسیدند ملت ایران چون شهادت را سعادت می دانند و به نظامی ولایی معتقدند، لذا غیرقابل رسوخ هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن در دهه ۷۰، راه توفیق خود در شکست ایران را در جنگ فرهنگی دید و با اقداماتی آرام و خزنده در حوزه فرهنگی، توانست تغییر رویه هایی را ایجاد کند که علایم و نشانه های آن در سطح جامعه دیده می شود.

 

طالبی با تأکید بر این که دشمن به دنبال ضعیف کردن اعتقادات ماست، افزود: ملت مسلمان ایران مقتدرانه به دفاع از اعتقادات خود می پردازند و راسخ تر از دوران جنگ تحمیلی از حریم اعتقادات خود دفاع می کنند.

 

وی با بیان اینکه آرمان های انقلاب به اقصی نقاط دنیا صادر شده است، گفت: این عزم در دفاع از اعتقادات در خارج از مرزهای ایران اسلامی و به کشورهای یمن، عراق، سوریه و ... ادامه پیدا کرده است.


 

 

کد خبر 1147679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha