هنرمندان می توانند با آثار فاخر هنری حقایق جنگ تحمیلی را تبیین کنند

امیر عباسی گفت: شاعران، نویسندگان و هنرمندان می‌توانند با خلق آثار ادبی و هنری واقعیت‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را بازنشر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیردریادار دوم ‌«رضا عباسی» امروز در مراسم رونمایی از کتاب "آن مرد بی‌تکرار" که در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد، اظهار داشت: بهترین راه مقابله با تهدید دشمنان در عرصه جنگ نرم، بهره مندی از ظرفیت شاعران، نویسندگان و هنرمندانی است که می‌توانند با خلق آثار ادبی و هنری واقعیت‌ها را بازنشر کنند و برای مثال از صفر تا صد زندگی شهید «سلیمانی» را به تصویر بکشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی‌ خاطرنشان کرد: ما در زمینه داستان نویسی، ساخت فیلم سینمایی، خلق آثار هنری و تولید محتوا به نویسندگان و هنرمندان بسیار نیازمندیم و از آن‌ها تقاضا می‎‌کنیم در زمینه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ما کمک کنند.

بنابر این گزارش، کتاب "آن مرد بی‌تکرار" مجموعه اشعار شعرای استان در سوگ و ستایش شهید سردار قاسم سلیمانی است که با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در خانه فرهنگ تبریز رونمایی شد.

این کتاب به اهتمام مختار صدرمحمدی جمع‌آوری شده و توسط انتشارات معبر آسمانی به چاپ رسیده است. کتاب "آن مرد بی‌تکرار" با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به زیور طبع آراسته شده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از صاحبان آثار  ۱۸ شعر و ۱۲ داستان برگزیده دهمین جشنواره شعر و داستان دفاع مقدس آذربایجان شرقی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1147696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha