جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد نبی اکرم تبریز برگزار می شود

دشتی گفت: جشن بزرگ به مناسبت چهل و سومین بهار انقلاب توسط کانون های فرهنگی هنری شهیدان توانا و مسجد نبی اکرم (ص) تبریز با اجرای برنامه های فرهنگی متنوع برگزار خواهد شد.

«دشتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی،اظهار داشت: به همین مناسبت جشن بزرگی با حضور اقشار مختلف منطقه و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در مسجد نبی اکرم (ص) میرداماد،روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

مسئول فرهنگی مسجد نبی اکرم  تبریزگفت: مساجد به عنوان محلی برای تربیت نسل‌های انقلابی محسوب می‌شوند که در دوران شاهنشاهی نیز به عنوان جرقه‌ای برای شکست هیمنه استکبار و پایداری انقلاب اسلامی محسوب می‌شدند.

دشتی افزود: به منظور گرامیداشت ایام دهه فجر، جشن بزرگ انقلاب با همکاری ستاد برگزاری مراسمات مسجد نبی اکرم (ص) منطقه میرداماد در همین مسجد برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: کرسی تلاوت قرآن، سخنرانی حجت الاسلام «رحیم همزبان»، اجرای مسابقات متنوع ،اجرای گروه سرود کانون و پذیرایی از برنامه های اجرایی این جشن خواهد بود.

مسئول فرهنگی مسجد خاطرنشان کرد: این برنامه پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مکان مسجد نبی اکرم (ص) میرداماد برگزار خواهد شد؛لذا از تمامی علاقمندان برای شرکت در این جشن بزرگ دعوت به عمل می آید تا با حضور سبز خود زینت بخش این محفل معنوی باشند.

گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون فرهنگی هنری شهیدان توانا نیز در حاشیه این جشن برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1146310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha