کمک‌های مؤمنانه به مناسبت دهه فجر در تبریز

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و فرا رسیدن ماه رجب، به همت کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز با مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد و خیرین،تعداد ۱۱۰ عدد غذای گرم در قالب کمک‌های مؤمنانه بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع شد.

«اصغر آقاجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر،اظهار داشت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای تداوم کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری و مسجد شهدای دستمالچی،۱۱۰ عدد غذای گرم با کمک خیرین تدارک و در اختیارخانواده های کم بضاعت منطقه درقالب «پویش رحمت» قرار گرفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: مساجد مهمترین مرکز تجمع توده‌های انقلابی و عموم مردم بود که ضمن انتشار پیام امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در جامعه، هسته‌های اولیه مبارزات را نیز شکل‌دهی و سازماندهی می‌کرد. اگر این پایگاه توانمند وجود نداشت، نهضت‌های اسلامی، دینی، اجتماعی و مردمی نیز شکل نمی‌گرفت.

آقاجانی افزود: همگان بر نقش پررنگ مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و اتحاد ملت ایران واقف هستند، امروز نیز حفظ، تداوم و ثبات انقلاب اسلامی و تفکر دینی در گرو توجه به این اماکن مقدس است زیرا دشمن در تلاش است با ضربه‌زدن به مسجد و کمرنگ کردن نقش آن در وحدت مردم، بین آنان تفرقه و اختلاف بیندازند در حالیکه مساجد باید نقش خود را حفظ کرده و روزبه‌روز این نقش را پررنگ‌تر کنند.

وی اظهار کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۱۰ عدد غذای گرم در مرحله بیست و پنجم در راستای تداوم کمک‌های مومنانه میان اقشار نیازمند در منطقه توسط فعالان کانون و بسیج با حفظ شان و کرامت بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری با بیان اینکه رسیدگی به مسائل و امور محرومان از دغدغه های اصلی فعالان کانون و مسجد است،خاطرنشان کرد: مرحله بیست و ششم کمک های مومنانه کانون با کمک خیرین همزمان با میلاد با سعادت امام علی (ع) اجرا خواهد شد.

 

کد خبر 1145153

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha