شاهد رونق سینماهای شهر تبریز هستیم

ناظمی با اشاره به استقال عموم از جشنواره فیلم فجر گفت: رونق سینماهای استان از نقاط قوت اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استانها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدقاسم ناظمی» امروز در جمع سینماگران تبریز با اشاره به استقبال خوب مخاطبان هنر سینما از جشنواره فیلم فجر گفت: شاهد رونق سینماهای شهر تبریز هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اکران همزمان فیلمهای جشنواره فیلم فجر در سراسرکشور موجب تحقق عدالت فرهنگی و بهره‌مندی علاقمندان سینما از تازه های این هنر در تمام استانهای کشور می‌شود.

وی، رونق سینماهای استان را از دیگر نقاط قوت اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استانها عنوان کرد و گفت: امیدوارم شاهد آشتی مردم با سالن های سینمای استان باشیم، چراکه چرخ سینما با حضور مخاطبان می چرخد.

ناظمی، همچنین از حضور دو فیلم مستند ساخته هنرمندان آذربایجان‌شرقی در جشنواره فیلم فجر امسال خبر داد و گفت در روزهای آتی این دو فیلم نیز در تبریز اکران خواهد شد.

به گفته وی ۱۶ فیلم در طول مدت یاد شده اکران می شود که هر فیلم حداکثر در  سه نوبت و در سالن پردیس سینمایی ستاره‌باران، پردیس سینمایی قدس و سینما ناجی به نمایش در می آید.

کد خبر 1145163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha