همایش «جلوه های جهادی آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری» برگزار می شود

همایش ملی «جلوه های جهادی آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری» ۱۹ اسفند امسال در مرکز همایش های شهرک خاوران تبریز برگزار می شود.

«محمد عزتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: تاکنون ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی «جلوه های جهادی آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری» در تبریز ارسال شده است.

دبیر همایش با بیان این‌که مقالات در ۱۲ محور به دبیرخانه رسیده است، افزود: مقالات با موضوعات مدیریت شهری شهروند مدار، عدالت محوری، برنامه محوری، مدیریت راهبردی در شهرها، شایسته سالاری، معنویت محوری، دیپلماسی شهری، مدیریت بحران، کودکان و نوجوانان، مسئولیت پذیری، مدیریت یکپارچه و آینده پژوهی هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ششم اسفند سال ۱۴۰۰ به دبیرخانه همایش ملی «جلوه های جهادی آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری» به آدرس www.basij.tabriz.ir ارسال کنند.

عزتی افزود: این همایش به همت سازمان بسیج شهرداری تبریز و با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز برگزار می‌شود و چارچوب همایش در ۲ بخش اجرایی و علمی تنظیم شده که بخش علمی شامل کمیته علمی مرکب از استادان دانشگاه جامع علمی کاربردی، هنر اسلامی، آزاد اسلامی، پیام نور و سایر دانشگاه ها و  مراکز علمی آذربایجان شرقی هستند و بخش اجرایی نیز شامل کمیته های اجرایی، ارتباطات و تشریفات و فناوری است.

وی با بیان اینکه ۱۹ اسفند امسال در مرکز همایش های شهرک خاوران تبریز برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این همایش در شرایط فعلی مدیریتی به خصوص در مسائل شهری که تراکم و ازدحام بیش از ٨٠ درصد جمعیت در شهرها بوده و مسائل مبتلابه مانند ترافیک، محیط زیست، تراکم و مسائل اجتماعی وجود دارد، تبیین کارآمدی مدیریت جهادی به عنوان نیاز مبرم برای رفع مشکلات شهری است.

 

کد خبر 1145462

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha