خاطرات همه رزمندگان دفاع مقدس گردآوری و تدوین شود

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: خاطرات و نوشته‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هم در حوزه جنگ تحمیلی و هم در سایر حوزه‌ها بسیار ارزشمند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در جمع پیشکسوتان ارتش، بر لزوم تکریم پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تأکید کرد و اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتانی که به مدت سالیان دراز برای امنیت و آسایش مردم جانفشانی‌ها بسیاری نموده‌اند؛ عین تکریم شعائر اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که نسل جوان جامعه نیازمند بهره مندی از تجربه های پیشکسوتان عرصه جهادت و شهدت است، افزود: این مردان بزرگ، نمونه‌های ایثار و تلاش هستند و سرمایه‌های گران‌بهای این نظام محسوب می‌شوند.

وی افزود: در ارتش ما کسانی در میان این عزیزان داریم که حتی در رژیم ستم شاهی زندانی بوده و مشقات فراوانی متحمل شده‌اند، نباید ما به عنوان رفیق نیمه راه برای افرادی باشیم که با تمام توان برای این مرز و بوم و امنیت ما زحمت کشیده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: خاطرات و نوشته‌های این عزیزان هم در حوزه دفاع مقدس و هم در سایر حوزه‌ها بسیار ارزشمند هستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به محبوبیت نیروهای مسلح و نظامیان در میان مردم در مورد قدرت نظامی ایران گفت: امروز ما سلاح‌هایی داریم که حتی می‌توانیم صادر کنیم و موشک‌هایی داریم که لرزه به اندام دشمنان می‌افکنند که باید قدردان نظامیان و تدابیر رهبر معظم انقلاب باشیم.

کد خبر 1147587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha