شمار بیماران بستری کرونا در خوزستان به ۷۰۰ نفر رسید

سرمست از افزایش بیماران بستری ناشی از کرونا در خوزستان خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری به ۷۰۰ نفر رسیده که از این تعداد ۵۰۰ نفر در بخش عادی و ۲۰۰ نفر در بخش ویژه تحت مراقبت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمدحسین سرمست» امروز (شنبه ۲۳ بهمن) در نشست ستاد کرونا خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۱۲۹ بیمار کرونایی در استان بستری شدند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: اکنون میزان کل بستری‌های استان به ۷۰۰ نفر رسیده که از این تعداد ۵۰۰ نفر در بخش عادی و ۲۰۰ نفر در بخش ویژه تحت مراقبت هستند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت بیماری در استان، مجموعه بهداشت شامل مراکز بهداشت و همکاران بهداشتی و مجریان طرح شهید سلیمانی بیشتر از قبل پای کار هستند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: واکسیناسیون بزرگسالان استان روند کند و آرامی دارد ولی استقبال از واکسیناسیون اطفال خوب است.

 

وی یاد آور شد: تمام اجزای درمان استان از جمله مراکز درمانی در دورترین نقاط، بیمارستان‌های محلی و بیمارستان‌های مراکز استان و شهرستان‌ها در حال خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به اُمیکرون هستند.

 

کد خبر 1147710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha