مردم با حضور عبادی سیاسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تولی و تبری را ثابت کردند

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک عمل عبادی سیاسی است و و مردم با این حضور تولی و تبری خود را ثابت کردند.

حجت الاسلام « محمدصادق محمدی لائینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: حضور با شکوه مردم عزیز ما در راهپیمایی 22 بهمن ماه بیانگر توجه به ارزش های نظام و ولایتمداری است.

 

امام جمعه نکا افزود: مردم ما با این حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که از دشمنان بیزارند و توطئه ها و نیرنگ های دشمنان بر ملت ما کارساز نیست.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم ما با حضور در این جشن انقلاب بار دیگر اقتدار و قدرت خود را به جهانیان نشان دادند و اعلام کردند که همچون گذشته در خط امام و رهبری و شهدا هستند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، یک عمل عبادی سیاسی است و و مردم با این حضور تولی و تبری خود را ثابت کردند.

 

امام جمعه نکا افزود:وجه تولی در این راهپیمایی این بود که مردم ثابت کردند از روز اول که با امام انقلاب و امام راحل بودند همچنان بر این اندیشه خود ثابت قدم هستند و اکنون هم ادامه دهنده راه رهبری هستند.

 

وی تصریح کرد: وجه تبری هم این بود که مردم ما با این حضور ثابت کردند که از دشمنان بیزار هستند و اظهار تنفر خود را از دشمنان انقلاب و نظام نشان داده و به جهانیان ثابت کردند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی یادآور شد: انقلاب ما مستقل از غرب و شرق است و با توجه به اینکه کشور ما در تعامل با کشورهای مختلف است اما تحت سلطه آنان قرار ندارد و با اطاعت از رهبری در اوج بالندگی است.

کد خبر 1147712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha