نصب نرم افزار «برق من» موجب پایش مصرف برق توسط مشترکان می شود

سلاحی گفت: مشترکانی که از ۱۲ بهمن تا ۱۲ اسفند، نرم افزار «برق من» را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند در قرعه کشی شرکت داده شده و از جوایزی بهره مند خواهند شد زیرا این نرم افزار از راهکارهای موثر در پایش مصرف برق توسط مشترکان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا سلاحی» امروز (شنبه 23 بهمن) با اشاره به لزوم اصلاح تعرفه برق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون، مشترکان پرمصرف برق، سهم بیشتری از یارانه داشته اند و اجرای شدن اصلاح تعرفه برق، زمینه ساز عدالت در توزیع منابع و مصداق عدالت اجتماعی است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز افزود: آئین نامه جدید اصلاح تعرفه انرژی برق از ابتدای بهمن اجرایی شده و نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه برق، کاهش آلاینده ‌های زیست محیطی و هدایت سهم بیشتری از انرژی برق به بخش تولید خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: تاکنون، اختصاص یارانه مطابق با میزان مصرف برق توسط مشترکان بود و هر مشترکی برق بیشتری مصرف می‌ کرد، یارانه بیشتری به او اختصاص می یافت اما با اصلاح تعرفه، تمامی مشترکان به طور برابر از یارانه انرژی بهره مند خواهند شد.

 

سلاحی تاکید کرد: تغییر تعرفه در هزینه مشترکان کم مصرف و خوش مصرف، تغییری ایجاد نمی کند و به مشترکانی که در محدوده الگوی تعیین شده از برق استفاده می کنند، یارانه کامل انرژی تعلق می گیرد.

 

وی ادامه داد: طبق آئین نامه ابلاغی، بهای انرژی برای مشترکان بخش خانگی که الگوی مصرف را رعایت کنند، تغییری ندارد اما صرفا نحوه محاسبه مصارف مازاد بر الگوی مصرف برق مشترکان پرمصرف، تغییر می‌ کند.

 

سلاحی تاکید کرد: مشترکان برق برای کسب اطلاعات از نحوه مصرف برق، تعرفه و شیوه های صرفه جویی می توانند با نصب نرم افزار «برق من» روی گوشی تلفن یا تبلت اقدام کنند تا اطلاعات قبوض را دریافت کرده و از ریز مصارف خود مطلع شوند و این نرم افزار از راهکارهای موثر در پایش مصرف برق توسط مشترکان است.

 

وی اعلام کرد: مشترکانی که از 12 بهمن تا 12 اسفند، نرم افزار «برق من» را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند در قرعه کشی شرکت داده شده و از جوایزی بهره مند خواهند شد.

 

کد خبر 1147724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha