برترین‌های کانون فرهنگی و هنری صراط زنجان تقدیر شدند

طی مراسمی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در مسجد صاحب الزمان(عج) الهیه زنجان، از برترین های کانون صراط تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در آیین گرامیداشت دهه فجر و تقدیر از فعالان کانونی در مسجد صاحب الزمان(عج) الهیه زنجان که به همت کانون فرهنگی و هنری صراط برنامه ریزی شده بود، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به ظرفیت های این مسجد اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت سوق الجیشی مسجد صاحب الزمان(ع) در شهر زنجان می توان از ظرفیت آن به نحو مطلوب بهره برد.

 

حجت الاسلام یارمحمدی به فعالیت در خور شایسته کانون فرهنگی و هنری صراط در دومین و سومین دوره از فهما اشاره کرد و افزود: این کانون توانسته با ثبت اقدامات و برنامه های خود امتیاز خوبی را در بین دیگر کانون ها کسب کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جمله ای از مرحوم علی صفائی حائری که«تضعیف خیانت است، توجیه حماقت است و تکمیل رسالت است» گفت: ما به عنوان انقلابیون و حامیان انقلاب بایستی این انقلاب را تکمیل کنیم نه اینکه به تضعیف خوبی ها و توجیه خرابی ها بپردازیم.

 

این مسئول با اشاره به چهل و سومین سالگرد با برکت انقلاب اسلامی بر مردمی بودن آن تاکید کرد و گفت: بار اصلی این انقلاب بر دوش مردم بوده و هست و نباید طوری شود که مردم از این انقلاب کنار رانده شوند.

حجت السلام یارمحمدی با اشاره به فرموده امام راحل در خصوص اسلامیت و جمهوریت این انقلاب اظهار کرد: باید از این انقلاب حمایت کنیم تا به انحراف کشیده نشود، بایستی تا حد توان باری از بارهای انقلاب برداشته شود و برای این کار باید هر کدام متخصص بخشی از امور شویم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان بر ضرورت مطالبه گری در پی تکمیل رسالت هر فرد انقلابی تاکید کرد و گفت: مطالبه گری اگر به صورت جمعی باشد اثرگذارتر خواهد بود.

 

وی بر جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری بایستی کارکردها و دستاوردهای انقلاب را تبیین و نقاط ضعف را با نیروهای متخصص برطرف کرد.

کد خبر 1147760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha