طرح ۱۰  شب در ۱۰ مسجد در نکا برگزار شد

حجت الاسلام فعالی گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در چهل و سومین جشن انقلاب، برنامه و طرح ۱۰ شب در ۱۰ مسجد در نکا برگزار شد.

حجت الاسلام «حسینعلی فعالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای اصالت و فرهنگ غنی است که باید این فرهنگ به نسل جدید انقلاب منتقل و برای آنان تبیین شود که نشست های بصیرتی یکی از برنامه های مهم ما در این راستاست.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا افزود: در طول دهه فجر امسال تلاش کردیم تا بصیرت افزایی مناسبی در سطح شهر و روستاهای نکا داشته و انقلاب اسلامی را به درستی به مخاطبان جوان و نوجوان منتقل کنیم.

 

حجت الاسلام فعالی گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در چهل و سومین جشن انقلاب، طرح 10  شب در 10 مسجد در نکا برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این برنامه بصیرتی در مسجد صاحب الزمان(عج)، مسجد الرسول(ص)، مسجد امام جعفر صادق(ع)، مسجد جامع، مسجد ولیجی محله، سجادیه نکا، زینبیه نکا، مسجد موسی بن جعفر(ع)، روستای چناربن، روستای شهاب الدین نکا برگزار شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا افزود: در این ایام همچنین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برنامه های دهه فجر استفاده خواهیم کرد و براساس پروتکل های بهداشتی برنامه های خود را در حوزه قرآنی، اجتماعی و فرهنگی برگزار کردیم.

 

وی یادآور شد: برنامه های 10 شب در 10 مسجد نکا با موضوع گفتمان جهاد تبیین دستارودهای انقلاب اسلامی برگزار شد که با استقبال افراد روبرو شده است.

کد خبر 1147822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha