البرزی ها برای مرحله سوم واکسن کرونا اقدام کنند/ شدت یافتن سویه جدید بیماری کرونا

عبداللهی با اشاره به اهمیت هوشیاری شهروندان و اخطار ستاد استانی کرونا در خصوص شدت یافتن سویه جدید بیماری کرونا گفت: البرزی ها برای مرحله سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که شنبه ۲۳ بهمن برگزار شد گفت: ضروری است شهروندان برای دریافت واکسن مرحله سوم کرونا اقدام کنند. 

 

استاندار البرز افزود: سیاست گذاری لازم به مظور تشریح و تبیین مصوبات ملی و استانی ستاد مقابله با کرونا در سطح استان البرز با توجه به شیوع بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت پیش بینی های دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در خصوص شدت یافتن سویه جدید بیماری کرونا بیان کرد: ضروری است مردم نسبت به گذشته بیش از پیش خود را ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی بدانند. 

 

به گفته وی، کارشناسان بهداشت و درمانی بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، رعایت بهداشت دست ها، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی تأکید دارند. 

 

استاندار البرز خطارنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از ۸۲ هزار البرزی در مراکز درمانی بستری شده اند که همین نکته ضرورت مراقبت شهروندان را نشان می دهد. 

 

 

کد خبر 1147850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha