استقلال سیاسی؛ مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، استقلال سیاسی کشور در تمام زمینه‌ها است چراکه امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور با پیشینه تاریخی پرعظمت، اقتدار منطقه‌ای و جهانی را به ملت ایران برگردانده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان جمع مردم روستای نی سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای وسیع و گسترده‌ای برای کشور ایران به ارمغان آورد تا آنجا که ما امروز شاهد پیشرفت‌های زیادی برای کشور در سطح بین‌الملل بودیم.

 

 

حسینی افزود: قبل از انقلاب، اسلام در کشور جایگاهی نداشت و مومنان هم چنان که باید و شاید نمی‌توانستند مسائل خود را پیگیری کنند اما استقرار حکومت اسلامی و مردمی دستاورد دیگری از انقلاب اسلامی بود.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: حضور در پای صندوق‌های رای، انتخابات قانون اساسی، مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر همگی از دستاوردهای انقلاب برای مردم بوده است و این در حالی است که قبل از انقلاب حکومت از آن عده محدودی از مردم بود.

 

 

وی عنوان داشت: انقلاب اسلامی تکیه‌اش بر مردم است و طبقات پایین جامعه در این انقلاب نیز در سرنوشت کشور خود نقش بسزایی دارند.

 

 

حسینی به یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اخلاق و معنویت قبل از انقلاب در کشور معنایی نداشت و حکومت در تلاش بود تا زنان و مردان این کشور را به منجلاب فساد بکشاند اما انقلاب شرایطی پیش آورد که جوانان دلداده به اسلام مانند جوانان دانشجو و اساتید دانشگاهی در مناطق محروم به صورت جهادی در حال خدمت رسانی به مردم باشند.

 

 

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر گفت: استقلال کشور یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب بود استقلالی که قبل از آن وابسته به کشورهای غربی و توسط آنان برنامه‌ریزی می‌شد، اما امروز ما به عنوان کشوری مستقل و بزرگ و اثرگذار در منطقه مشغول به فعالیت هستیم و در معادلات سیاسی جهان نقش والا و جایگاه خاص خود را داریم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: امروز کشور ما در فرهنگ، استقلال، علم و بسیاری از موارد دیگر نقش بسزایی نسبت به قبل از انقلاب داشته است و همگی اینها دستاوردهایی بوده است که انقلاب برای ما به ارمغان آورد.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: گروهک‌های ضد انقلاب که در تلاشند تا جوانان ما را منحرف کنند قطعا بدانند که به سرنوشتی همچون سرنوشت‌های دیگر که عاقبتی جز سرنگونی نداشتند دچار خواهند شد چرا که آمریکا فقط به دنبال منافع خود است.

 

 

حسینی با اشاره به شرایط کنونی افغانستان در منطقه گفت: اعتماد به کشورهای غربی و فرزندان ناخلف آن چیزی جز فروپاشی نسیت که در آن سران حکومتی برای فرار حتی مجال کفش به پا کردن هم نخواهند داشت.

 

 

وی به شکست و ناتوانی دشمن در برابر این انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: دشمن امروز با ورود به جنگ نرم مخصوصا در فضای مجازی در صدد این است که جوانان ما را گمراه کند و جوانان ما باید در مقابل دسیسه دشمن آگاه باشند و بدانند که هر آنچه را که در فضای مجازی توسط دشمنان ترویج داده می‌شود دروغی بیش نیست.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: هدف امامین انقلاب عزت مردم است پس اینجا همگی ما در مقابل این انقلاب مسئول هستیم چرا که اهداف نظام خدمت به مردم و رفع تمامی نیازمندی‌های این مردم در ابعاد مختلف است.

 

 

حسینی اعلام کرد: گسترش انقلاب اسلامی و عدالت‌خواهی کشور ما امروزه از مرزها فراتر رفته است چرا که ما با زور اسلحه جلو نرفته‌ایم بلکه فرهنگ ناب اسلامی آنقدر قدرت داشت که مردم جهان با آغوش باز از آن استقبال کردند و حقیقت اسلام ناب را به درستی درک کرده و خواهان آن شدند.

 

 

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه بیت‌المقدس با جانباز برهان محمودی و خانواده شهید کیانپور دیدار و تجلیل به عمل آورد و همچنین در این روستا  به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سالن ورزشی صالحین روستای نی کلنگ زنی شد.

کد خبر 1147853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha