۲۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان زنجان بستری هستند

در حال حاضر ۲۶۱ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۲۹ مورد بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۶۹ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۴۹ هزار و ۲۶۴ مورد مثبت سرپایی براساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

 

همچنین در حال حاضر ۲۶۱ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۲۹ مورد بوده است.

 

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۸۴۱ نفر رسیده و متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته در زنجان، یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

 

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۱۱ هزار و ۷۰۷ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، تاکنون به ۱۶۲ هزار و ۹۳۲ مورد رسیده است.

 

طبق آمار، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳۷ هزار و ۴۶۳ مورد بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز به ۱۳۶ هزار و ۶۸ مورد رسیده است.

 

کد خبر 1147876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha