آماده سازی برای برگزاری دومین همایش بین المللی مراسم اربعین

یک هیئت آستان مقدس حسینی با هیئت رسانه و ارتباطات برای همکاری برای برپایی رویداد جهانی اربعین حسینی دیدار و اعلام کرد: تلاش های گسترده برای آماده سازی دومین همایش بین المللی مراسم اربعین انجام می شود.

فاطمه دوستدار

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز بین المللی رسانه، دکترعلی الموید، رئیس هیئت رسانه و ارتباطات گفت: آستان مقدس حسینی امکانات انسانی و مادی را برای برگزاری جشنواره های بین المللی در اختیار دارد. مراسم اربعین یک پیام جهانی است و باید این رویداد جهانی به طور گسترده تبیین شود.

الموید افزود: ما با همکاری آستان مقدس حسینی به دنبال پیشرفت بیشتر هستیم تا شخصیت های جهانی، بین المللی و عربی را دعوت کنیم.

 

وی ادامه داد: ما با یک هیئت از آستان مقدس حسینی برای تشکیل کمیته مشترک آماده سازی دومین دوره همایش اربعین توافق کردیم و کار مشترک برای برپایی همایش ها و میزبانی بسیاری از شخصیت های دانشگاهی و تکمیل کارها و رفع موانع برپایی جشنواره انجام می دهیم.

رئیس هیئت رسانه و ارتباطات گفت: موفقیتی که پس از برنامه رسانه ای مراسم اربعین محقق شد، باید با شتاب بیشتر ادامه یابد و نتایج آن در طول همایش آتی محسوس است و تلاش آستان حسینی ستودنی است.

 

از سوی دیگر، یک هیئت از آستان مقدس حسینی از همکاری با هیئت رسانه و ارتباطات به منظور برپایی جشنواره مراسم بین المللی اربعین و همکاری مشترک برای میزبانی از نهادهای رسانه ای بین المللی و عربی و شماری از شخصیت های علمی، مذهبی و فرهنگی برای افزایش پوشش این گونه جشنواره های بین المللی استقبال کرد.

کد خبر 1147895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha