بیش از ۵ هزار علاقمند به هنر سینما بلیط جشنواره فجر را در البرز تهیه کردند

جابری انصاری با اعلام شاخص شدن سینماهای استان البرز در میان دیگر استان های کشور در جریان برپایی فیلم های جشنواره فجر گفت: بیش از ۵ هزار علاقمند به هنر سینما بلیط جشنواره فجر را در البرز تهیه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سعید جابری انصاری» در جمع خبرنگاران در خصوص چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان البرز گفت: بیش از ۵ هزار علاقمند به هنر سینما بلیط جشنواره فجر را در البرز تهیه کردند. 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: همچنین ۲ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و انجمن های سینمایی و اعضاء خانه هنرمندان از جشنواره فجر بهره مند شدند. 

 

وی اظهار کرد: رعایت قوانین بهداشتی با هدف پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا از چارچوب های اجرایی و مبنایی برپایی جشنواره فیلم فجر در استان البرز بود که سینماهای پرشین، اکومال و ساویز در میان استان های دیگر در جریان برپایی فیلم فجر شاخص  شدند.

 

جابری انصاری بیان کرد: آیین جشنواره فیلم فجر با هدف تکریم خانواده شهداء و نشر و تحکیم ارزش های اسلامی و انقلابی هرساله برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته هماهنگی لازم برای حضور خانواده شهداء و ایثارگران برای بهره مندی از جشنواره فجر فراهم شد. 

 

 

کد خبر 1147994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha