توزیع ۲۲ سبد کالای معیشتی میان خانواده زندانیان نیازمند قیروکارزین به مناسبت ۲۲ بهمن

رضایی گفت: همزمان با ۲۲ بهمن ماه ۲۲ سبد کالای معیشتی به ارزش هر بسته ۶ میلیون ریال به خانواده زندانیان نیازمند بازداشتگاه قیروکارزین اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرسول رضایی»، امروز (یکشنبه 24 بهمن) با اشاره به توزیع بسته های معیشتی میان خانواده زندانیان نیازمند قیروکارزین و با تبریک ایام دهه فجر به خبرنگاران گفت: همزمان با 22 بهمن ماه  22 سبد کالای معیشتی به ارزش هر بسته 6 میلیون ریال به خانواده زندانیان نیازمند قیروکارزین اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قیروکارزین افزود: این اقدام خداپسندانه توسط مسئولین بازداشتگاه قیروکارزین انجام شده و قابل تقدیر است.

وی با تجلیل از صبر و مقاومت ملت ایران در برابر تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بیان کرد: تمامی افراد و آحاد جامعه را به اطاعت از سخنان مقام عظمای ولایت و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی سفارش می کنیم تا همچنان با ولایتمداری در برابر این تحریمها ایستادگی کنیم.

«سید مهدی حسینی سرشت»، رئیس بازداشتگاه قیروکارزین نیز گفت: تعامل خوب و سازنده بازداشتگاه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قیروکارزین منجر به اتفاقات خوبی در تمامی صحنه ها و بحران ها می شود.

کد خبر 1147997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha