راهبرد مدرسه محوری، طلبه‌ تراز انقلاب اسلامی تربیت می کند

معاون امور حوزه های علمیه خواهران گفت: مدرسه محوری به این معناست که همه تصمیمات با محوریت مصالح و منافع مدارس علمیه که همان تربیت طلبه برتر و مطابق استاندارهای طلبه تراز انقلاب اسلامی است، باشد و این بهترین راهبرد مدرسه محوری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «محمد واحدی» در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان همدان که در مدرسه علمیه الزهراء(س) برگزار شد، به راهبردهای مهم مدیران مدارس علمیه اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین این راهبردها، مدرسه محوری است.
 
وی در بیان مدرسه محوری اظهار داشت: مدرسه محوری به این معناست که هر تصمیمی در هر موقعیتی اعم از ستاد و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران انجام می‌گیرد، باید با محوریت مصالح و منافع مدارس علمیه که همان تربیت طلبه برتر و مطابق استاندارهای طلبه تراز انقلاب اسلامی باشد و این بهترین راهبرد مدرسه محوری است.
 
معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: وظیفه و رسالت اصلی مدیران مدارس علمیه، انسان پروری و نیرو پروری است و بایستی تمامی برنامه ریزی های لازم در این جهت انجام شود.
 
وی با تاکید بر لزوم اخلاص در تمامی امورات طلاب و حوزه بیان داشت: اولین گام در اخلاص این است که اصلاح و تلاش در امور را از خود شروع نموده و طلاب را برای کار مخلصانه تربیت و تمام توان و تلاش خود را صرف تهیه و تدارک مقدمات لازم برای امورات طلاب و امر طلبه پروری نماید.
 

کد خبر 1148009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha