آیت الله دژکام سخنران جشن میلاد امام علی (ع) در کانون «پیمان غدیر» جهرم

پاشه از برگزاری جشن سالروز میلاد امام علی (ع) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم خبر داد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم در سالروز میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) میزبان محبان و عاشقان آن حضرت با برگزاری آیین جشن و سرور هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: این آیین طبق یک سنت دیرینه در این کانون فرهنگی و هنری و با حضور خیل مشتاقان خاندان اهل بیت (ع) در شب سالروز میلاد امام علی (ع) برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: میهمان ویژه این آیین جشن وسرور، آیت الله «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز است که این محفل معنوی را منور به کلام ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت امام علی (ع) می کند.

 

پاشه ادامه داد: همچنین مدیحه سرایی «فرید بشارتی» ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دیگر عناوین این محفل جشن و سرور است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم به زمان برگزاری این ویژه برنامه جشن و سرور اشاره کرد که روز دوشنبه 25 بهمن ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

پاشه در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در این مراسم با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

کد خبر 1148070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha