جامعه هنری، پل ارتباطی فرهنگ دفاع مقدس با نسل‌های امروز هستند

سردار مرادحاجتی در جلسه هماهنگی مراسم تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس خوزستان گفت: جامعه هنری پل ارتباطی و محتوایی فرهنگ دفاع مقدس با نسل‌های جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» امروز (یکشنبه ۲۴ بهمن) در جلسه هماهنگی مراسم تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس خوزستان اظهار کرد: جامعه هنری پل ارتباطی و محتوایی فرهنگ دفاع مقدس با نسل های جامعه هستند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: خوزستان به واسطه برخورداری و افتخار میزبانی از رخدادهای بزرگ تاریخی و حماسی معاصر همچون دوران دفاع مقدس، اربعین حسینی و کاروان های راهیان نور بهترین و بکرترین فضا برای اهالی هنر است که به تولید محتوای ارزشی و معنوی بپردازند.

 

 وی اضافه کرد: جشنواره های متعددی با محوریت دفاع مقدس و مقاومت در طول سال برگزار می شود و آثار فاخری نیز از طرف هنرمندان جوان و متعهد استان به این جشنواره ها ارسال می شود که جا دارد از این جامعه فرهیخته هنری به بهانه های مختلف تجلیل شود.

 

سردار مرادحاجتی تصریح کرد: قصد داریم به دلیل تراکم این رویدادها در یک مراسم برجسته و با حضور مسئولان ارشد استان و نهادهای فرهنگی و هنری از برگزیدگان این رخدادهای هنری به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز تجلیل کنیم.

 

کد خبر 1148103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha