محرومیت زدایی در اصفهان در بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه است/ورود عضو جدید شورای شهر

نورصالحی با اشاره به بررسی بودجه شهرداری در کمسیون تلفیق گفت: محرومیت زدایی در اصفهان در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمد نور صالحی« در جلسه علنی شورای شهر اصفهان به بررسی بودجه شهرداری اشاره کرد و اظهارداشت: تاکنون بودجه مناطق بررسی شده و طی دو هفته پر کار اعضای شورای شهر این موضوع را پیگیری می کنند.

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: با تصویب بودجه های سازمان های وابسته به شهرداری این موضوع تکمیل خواهد شد و در اولین جلسه اسفندماه در صحن علنی مورد بررسی قرار می گیرد و به تصویب خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: محرومیت زدایی در اصفهان در بودجه 1401 شهرداری مورد توجه بوده و در سرفصل های مختلف به این موضوع پرداخته می شود.

نورصالحی خاطرنشان کرد: تلاش مدیریت شهری و شورای اسلامی در دور جدید کمک به رفع محرومیت و تامین نیازهای مناطق مختلف و شفافیت در کار های شهرداری است از این روز نگاه خاص و متخصصانه ای به بررسی بودجه وجود دارد.

 

وی به مراسم های دهه فجر جشن 22 بهمن اشاره کرد و یادآورشد: حضور و مشارکت خوبی از مردم در این مراسم ها با وجود شرایط کرونایی داشتیم که امیدواریم با بهبود اوضاع و اتمام همه گیری کرونا شاهد مراسم های پر شکوه راهپیمایی 22  بهمن باشیم.

رئیس شورای شهر اصفهان مشارکت و حضور در صحنه مردم را مهم دانست و اضافه کرد: مسئولان باید حق مردم را در خدمت به این ملت بزرگوار و همیشه در صحنه ایفا کنند.

 

*ورود عضو جدید شورای شهر

وی با اشاره به استعفای غلامحسین صادقیان عضو پیشین شورای شهر اصفهان به دلیل اشتغال در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عضو البدل باید جایگزین بشود که تحلیف آن انجام و از جلسه آینده عضو جدید وارد پارلمان خواهد شد.

نورصالحی اضافه کرد: پس از تصویب استعفا و تایید فرمانداری و طی فرآیند جایگزینی این موضوع انجام شد که با ورود فرد جدید به جمع اعضای شورا شاهد ادامه کارها خواهیم بود.

 

کد خبر 1148154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha