برخورد با قاچاق سازمان یافته و برخورد با دانه درشت ها از اولویت های راهبردی ناجا

سرهنگ امینی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های راهبردی ما در ناجا، برخورد با قاچاق سازمان یافته و برخورد با دانه درشت هاست، گفت: این که ناجا با قاچاق برخورد نمی‌کند درست نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، سرهنگ جلال امینی، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا شب گذشته (یکشنبه 24 بهمن) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با تاکید بر اینکه در مبارزه با قاچاق کالا بسیار جدی، مصمم و در حال برخورد هستیم، گفت: در این زمینه حدود ۶۵ هزار نفر را دستگیر کردیم.

 

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های راهبردی ما در ناجا، برخورد با قاچاق سازمان یافته و برخورد با دانه درشت هاست، گفت: این که ناجا با قاچاق برخورد نمی‌کند درست نیست و این موضوع را رد می‌کنیم، زیرا آمار‌ها و ارقام، موید برخورد ناجا با قاچاق است.

 

سرهنگ امینی با بیان اینکه امینی از ابتدای سال تا کنون، حدود ۳۲۰ مرحله، طرح سراسری و منطقه‌ای برخورد با انواع کالای قاچاق را که یکی از آن‌ها مقابله با قاچاق در سطح عرضه است انجام دادیم، گفت: در حوزه قاچاق پوشاک, ۴۳ درصد افزایش کشفیات داریم و حدود شش میلیون ثوب در ده ماهه، کشفیات داشتیم و ۱۲۷ درصد در ارزش ریالی، افزایش کشفیات داریم.

 

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا با بیان اینکه یکی از اعضای مقابله با قاچاق هستیم در حالی که بنا بر اعلام رسمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ۹۰ درصد بحث برخورد با قاچاق با ناجاست، گفت: بقیه سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی هم باید در کنار ناجا قرار گیرند. تا زمانی که بحث ته لنجی و مناطق آزاد را ساماندهی نکنیم و اقدامات لازم را در بازارچه‌های مرزی انجام ندهیم، قاچاق ادامه خواهد یافت.

کد خبر 1148222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha