انتخاب دو کانون فرهنگی هنری مساجد یزد به عنوان رابطین برتر کانون های مساجد کشور

حجت الاسلام سالاری از انتخاب دو کانون فرهنگی هنری مساجد یزد به عنوان رابطین کانون های مساجد برتر کشر خبر داد.

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، از انتخاب دو کانون استان یزد به عنوان رابطین برتر کانون های مساجد کشور خبر داد.

وی افزود: این کانون ها از  میان ۱۲۴۰کانون رابط در سطح کشور از سوی هیات انتخاب رویداد ملی فهما ۱۴۰۰منتخب معرفی شد که افتخاری برای استان یزد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: این کانون‌ ها بر اساس میانگین امتیاز شبکه، تعداد کانون‌های مستقر در مناطق محروم، مرزی و روستایی،امتیاز شخصی کانون رابط و همچنین بر اساس ارزیابی ستاد فهما استان به همراه کانون ها فرهنگی هنری دیگر به عنوان کانون رابط برتر انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه سومین رویداد ملی «فهما ۱۴۰۰» با شعار به توان مردم با هدف ارزیابی فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد سراسر کشور برگزار شد، گفت: این دوره از فهما نیز همانند دوره های قبلی درسه شبستان و ۱۲ رواق اجرایی شد و همانند دوره های گذشته فعالان کانون های مساجدفعالیت های فرهنگی خود را در پروفایل کانون در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کردند.

حجت الاسلام سالاری گفت: بر اساس این گزارش کانون نجم الهداء از استان یزد و شهرستان مروست؛ به عنوان کانون های رابط برتر در فهما 1400 معرفی شد و همچنین هیات انتخاب رابطین در رویداد ملی فهما 1400، تعداد 19 کانون را به عنوان شایسته تقدیر ویژه اعلام کردند که کانون پیروان ولایت بهاباد به این عنوان دست پیدا کرد.

کد خبر 1148242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha