دانشگاه شهید باهنر کرمان جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور که امکان ارتقاء به رتبه سوم را دارد

زاهدی گفت: مدیران دانشگاه با اراده و رهنمودهای بنیانگذار دانشگاه در چهارچوب اسناد بالادستی کشور گام بردارند تا بتوانند رتبه دانشگاه را به جایگاه سوم و چهارم ارتقاء بدهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکترمحمدمهدی زاهدی، دوشنبه(۲۵ بهمن) در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه شهید باهنر با بیان اینکه جریان علمی کشور به خوبی پیش می رود؛ افزود: قرار گرفتن دانشگاه شهید باهنر در زمره 10 دانشگاه برتر کشوری جای تقدیر از همه مدیران و کارکنان این دانشگاه دارد.

 

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از دکتر محمدعلی طاهر، رییس سابق دانشگاه به دلیل احراز این رتبه قدردانی و بیان کرد: وی در دوران مدیریت خود در دانشگاه وضعیت بودجه ای دانشگاه را تغییر و رشد داد.

 

 

وی با اشاره به اینکه دانشگاه مشکلات زیادی دارد اما مهم این است مدیران دانشگاه با اراده و رهنمودهای بنیانگذار دانشگاه در چهارچوب اسناد بالادستی کشور گام بردارند تا بتوانند رتبه دانشگاه را به جایگاه سوم و چهارم ارتقاء بدهند؛ تأکید کرد: این ظرفیت در کرمان و دانشگاه شهید باهنر وجود دارد و باید با همدلی و همراهی کار را پیش ببریم.

 

 

زاهدی تأکید کرد: از ابتدا تاکنون برای دستاوردهای دانشگاه شهید باهنر زحمات زیادی کشیده شده و رویکرد همه توسعه دانشگاه بوده است.

 

 


حجت الاسلام علی اصغر حمزه هم مطالبه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از وزارت علوم و رؤسای دانشگاه ها را توجه جدی به سند دانشگاه اسلامی دانست و اظهار کرد: از این سند غفلت شده است و طبق بررسی که صورت گرفته، در بسیاری از دانشگاه ها بسیاری از اساتید حتی یک بار این سند را مطالعه نکرده اند.

 

 

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر تصریح کرد: این سندی است که صدها ساعت کار کارشناسی در حوزه های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و مدیریتی روی آن انجام شده اما آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته و اجرایی نشده در حالی که در واقع می توان نام آن را سند تحول در نظام آموزش عالی گذاشت.

 

 

 

در این مراسم که با حضور عبدالمجید جلائی، مشاور عالی رئيس دانشگاه؛ دكتر قاسم محمدی نژاد، ریيس پژوهشكده تكنولوژی توليدات گياهي، دكتر هاشم داداش پور، معاون وزير علوم و ریيس سازمان امور دانشجويان، دكتر اردوان ارژنگ، سرپرست معاونت امور دانشجويان داخل و ریيس صندوق رفاه دانشجويان و جمعی از مسئولین استان برگزار شد؛ از خدمات دکترمحمدعلی طاهر رییس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان تقدیر و دکتر حسین اکبری فرد به عنوان سرپرست دانشگاه معارفه شد.

 


 

کد خبر 1148287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha