حدود ۳۰ درصد دانشجویان کشور، دانشجوی مقطع تحصیلات تکمیلی هستند

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه روند رشد جمعیتی تحصیلات تکمیلی به شدت افزایش یافته است؛ اظهار کرد: حدود ۳۰ درصد از دانشجویان کشور، دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر هاشم داداش پور، دوشنبه(25 بهمن) در مراسم تکریم و معارفه رؤسای دانشگاه شهید باهنر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و حاج قاسم سلیمانی از بنیان گذار این دانشگاه مرحوم افضلی پور به عنوان فردی خیّر و نیک اندیش هم یاد کرد.

 

 

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه روند رشد جمعیتی تحصیلات تکمیلی به شدت افزایش یافته است؛ اظهار کرد: حدود 30 درصد از دانشجویان کشور، دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند که این ها نیازهایی دارند و یکی از آنها خوابگاه های متأهلی است که در این زمینه وضعیت خوبی نداریم.

 

 


وی با افزودن اینکه دانشگاه های برتر دنیا عمده رشد خود را مدیون افراد و نهادهای خیّر و نیک اندیش هستند؛ افزود: مردم جامعه سرمایه گذاری کرده اند و اگر قرار است دانشگاهی رشد یافته و به سمت اثرگذاری در جامعه برود جز با کمک افراد نیک اندیش میسر نمی شود.

 

 


داداش پور در پایان از خدمات دکترمحمدعلی طاهر رییس سابق دانشگاه شهید باهنرکرمان تقدیر و برای دکتر حسین اکبری فرد آرزوی موفقیت کرد.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم با بیان اینکه مسئولیت ها چه طولانی و یا کوتاه مدت باید تحویل داده شود؛ افزود: کسانی که در دانشگاه ها مسئولیت می پذیرند، دلسوز و خواستار موفقیت همه هستند زیرا خودشان عضوی از دانشگاه هستند.

 

 

وی ضمن قدردانی از تلاش های دکتر طاهر، رییس سابق دانشگاه شهید باهنر؛ دکتر حسین اکبری فرد، سرپرست جدید را از جنس انقلاب، بسیج و دارای علم و دانش دانست و ابراز امیدواری کرد: جایگاه دانشگاه را ارتقاء بدهد.

 

 

کد خبر 1148319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha