شهرستان طالقان پیشتاز نتایج اعلام ستاد فهما

کانون فرهنگی هنری روستایی رسول اکرم(ص) واقع در روستای ناریان شهرستان طالقان موفق به کسب رتبه برتر و شایسته تقدیر در سومین دوره از رویداد ملی فهما شد.

خبرگزاری شبستان - البرز: همزمان با ایام الله دهه فجر، نتایج دومین رویداد ملی فهما با معرفی رابطان برتر و شایسته تقدیر معرفی شد که استان البرز تا کنون موفق به کسب یک رتبه در شهرستان طالقان شد.

 

استان البرز پیش از این در رواق کارآفرینی و محرومیت زدایی در طرح رویداد ملی فهما عمل کرده بود و در سومین دوره از رویداد ملی فهما که با شعار به توان مردم برگزار شد، کانون فرهنگی هنری روستایی رسول اکرم(ص) واقع در روستای ناریان شهرستان طالقان موفق به کسب رتبه برتر شد.

 

داوران این دوره از رویداد ملی فهما نگاه ویژه ای به کانون های فرهنگی هنری روستایی در سطح استان های کشور داشته است. 

 

انتخاب رابط برتر و شایسته تقدیر بخش قابل توجه طرح فهما است که سید محمد میرغیاثی مدیر کانون فرهنگی هنری روستای ناریان موفق به کسب این رتبه شده است. 

 

شبکه سازی فرهنگی اساس فعالیت کانون های روستایی مساجد

 

« سید محمد میرغیاثی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص این موفقیت اظهار کرد: شبکه سازی فرهنگی و هم افزایی نیروهای فعال کانون فرهنگی هنری روستای ناریان زمینه کسب این موفقیت است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری روستای ناریان افزود: ویژه برنامه های متنوع اردویی، فرهنگی و زیارتی با هدف تقویت و اشتراک مساعی میان نیروهای فعال کانون مسجد در مناسبت های مختلف در نظر گرفته شده است. 

 

میرغیاثی بیان کرد: اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس از جمله آخرین برنامه های کانون فرهنگی هنری روستای ناریان واقع در شهرستان طالقان است که با استقبال پرشور نیروهای کانونی همراه بود. 

 

هم افزایی و هم اندیشی رابطان سهم ویژه ای در ارتقاء کانون فرهنگی هنری مساجد دارد

 

« حجت الاسلام شکری» در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هم افزایی و هم اندیشی رابطان سهم ویژه ای در ارتقاء کانون فرهنگی هنری مساجد دارد.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: یکی از رسالت های مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و رابطان هم افزایی و هم پوشانی با یکدیگر در مسیر تعالی فعالیت های کانون مسجد است. 

 

شکری خاطرنشان کرد: بهره مندی از دیدگاه ها و شبکه سازی منسجم برنامه های فرهنگی هنری زمینه رشد و تعالی فعالیت های کانون های مساجد است که در این خصوص تخصیص اعتبارهای لازم برای برپایی برنامه های فرهنگی نیز اهمیت اساسی دارد. 

 

مهندسی فرهنگی فعالیت های کانون های مساجد زمینه احیاء مسجد تراز اسلامی است

 

انتظار می رود در جریان اجرای طرح فهما، شاهد تحقق موفقیت های بیشتر و اثرگذار در عرصه فرهنگی باشیم چرا که مهندسی فرهنگی فعالیت های کانون های مساجد زمینه احیاء مسجد تراز اسلامی است.

 

 

 

کد خبر 1148336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha