اطلاعات مددجویان کمیته امداد مازندران  در سامانه امداد هوشمند بروز رسانی شد

حجت الاسلام عالیشاه گفت: اطلاعات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سامانه امداد هوشمند بروز رسانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۵بهمن) در نشست «منصورعلی زارعی کیاپی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تبریک فرا رسیدن میلاد امام علی علیه السلام اظهار کرد: ۷۱ هزار و ۳۵۰ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و این نهاد برای توانمند سازی جامعه هدف با برنامه ریزی مناسب خدمات مختلفی در بخش های عمرانی، درمانی، اکرام ایتام ، اشتغال، فرهنگی و... به آنان ارائه می دهد.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: همچنین سامانه امداد هوشمند بمنظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان راه اندازی شده است.

 

وی افزود: مددجویان تحت حمایت ،برای بهره‌مندی از معافیت از پرداخت هزینه مصرف آب ، برق و گاز، دراسرع وقت شماره اشتراک کنتورهای محل سکونت خود رابا مراجعه به آدرس: soha.eamdad.ir ثبت  کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: خوشبختانه در مناسبت های مختلف خیران و نیکوکاران در راستای کمک به نیازمندان و مددجویان با این نهاد همکاری دارند و اقدامات مطلوبی انجام می دهند.

 

وی بیان کرد: با کمک خیران در سال جاری  به نوعروسان تحت حمایت  جهیزیه اهدا شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران به پرداخت صدقه ازطریق بارکد Qr اشاره کرد و گفت: ۴۰۰هزار برگه بارکد تهیه و در اختیار مشترکین قرار می گیرد و از این طریق مردم نوعدوست ، می توانند به سهولت صدقه را  از طریق تلفن همراه پرداخت کنند.

 

وی افزود: امسال هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می شود و ۴۴۰میلیارد تومان اعتبار  اختصاص یافت و در ابن بخش بانکهای عامل همکاری و تعامل خوبی داشتند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران به سپرده گذاری خیران در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اشاره کرد و ادامه داد: با سپرده گذاری خیران در این صندوق بسیاری از مشکلات مددجویان مرتفع می شود.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه از همراهی نمایندگان مجلس در راستای  کمک به مددجویان در بخش های مختلف تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه با مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقدامات خوبی در کمک به نیازمندان صورت گرفته است.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد بمنظور خدمت رسانی به نیازمندان و دستگیری از محرومان اقدامات شایسته ای انجام داده است.

 

«منصور علی زارعی کیاپی» با تقدیر از کارکنان کمیته امداد مازندران در راستای کمک به قشر آسیب‌پذیر  جامعه افزود: برای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان همه باید همدل باشیم.

 

کد خبر 1148375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha