تشکیل سازمان امور زیارت و گردشگری در شهرداری شیراز

فرخ زاده گفت: سازمان امور زیارت و گردشگری با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نامگذاری شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در شهرداری شیراز ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد فرخ زاده»، امروز (دوشنبه 25 بهمن) از ایجاد سازمان امور زیارت و گردشگری در شهرداری شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: سازمان امور زیارت و گردشگری با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نامگذاری شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در شهرداری شیراز ایجاد می شود.

رئیس کمیسیون گردشگری و امور زیارت شورای اسلامی شهر شیراز افزود: ایجاد این سازمان در شهرداری شیراز موجب توجه ویژه به گردشگری و رونق بخشید به صنعت گردشگری شیراز در امور زیارتی و گردشگری خواهد شد.

وی اضافه کرد: اساس نامه سازمان امور زیارتی و گردشگری شهرداری شیراز دارای هشت فصل، 28 ماده و 11 تبصره است و شهرداری شیراز ظرف مدت 2 ماه از تاریخ ابلاغ مصوبه مکلف به پیگیری مراحل قانونی است.

فرخ زاده تاکید کرد: اگر مسئولان کشور و استان فارس بتوانند از گردشگری به شکل درست با تبلیغات و با جهت گیری صحیح استفاده کنند، درآمد آن می تواند استان فارس را از تمامی مقوله های دیگر بی نیاز کند.

وی تصریح کرد: شهر شیراز جایگاه ویژه ای در حوزه گردشگری و زیارت دارد و اضافه شدن معاونتی به عنوان معاونت امور زیارتی و گردشگری به استانداری های سه استان خراسان رضوی، قم و فارس با هدف سازماندهی و رونق مقوله گردشگری بوده است.

کد خبر 1148400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha