هنرمند فاروجی، داور بازبین جشنواره تئاتر جوان خراسان شمالی شد

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج گفت: «علی سعیدیان» دبیر انجمن نمایش شهرستان به عنوان داور بازبین ششمین جشنواره تئاتر جوان (امید) استان انتخاب شد.

«حسن رضوانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ششمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان (امید ) به میزبانی شهرستان گرمه و جاجرم برگزار می‌شود.

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های گرمه و جاجرم، انجمن هنرهای نمایشی استان و کانون بسیج هنرمندان استان به منظور استعدادیابی و پرورش نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به هنر والای نمایش و معرفی آن ها به جامعه تئاتر استان این جشنواره را برگزار می کند.

 

وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی برگزار خواهد شد، گفت: «علی سعیدیان» دبیر انجمن نمایش شهرستان فاروج که در کارنامه خود اجرا و کارگردانی تئاتر را دارد و فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر تهران است در این دوره به عنوان داور بازبین ششمین جشنواره استانی تئاتر جوان انتخاب شده است.

 

رضوانی افزود: حفظ و صیانت از حریم خانواده، آگاهی بخشی در خصوص آسیب های اجتماعی، بازشناسی و بازآفرینی باورهای بومی و محلی، امید آفرینی، کارآفرینی و رفع موانع تولید، بازنمایی و انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت در رفتار اجتماعی، فضای مجازی و آگاهی سازی و شهروند مسئول و استفاده درست از فضای مجازی از محورهای این جشنواره است.

 

 

 

کد خبر 1148411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha