مراسم معنوی اعتکاف در شهرهای قرمز خوزستان برگزار نمی‌شود

حیاتی با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت شهر استان در وضعیت قرمز، هشت شهر در وضعیت نارنجی و ۱۲ شهر در وضعیت زرد هستند گفت: بر این اساس با توجه به فرارسیدن آئین معنوی اعتکاف، این مراسم تنها در شهرهای نارنجی و زرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «ولی الله حیاتی» امروز (دوشنبه ۲۵ بهمن) در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان، با اشاره به چگونگی برگزاری آئین معنوی اعتکاف در استان اظهار کرد: این مراسم در هفت شهر قرمز خوزستان برگزار نمی‌شود و تنها در شهرهای نارنجی و زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از سازمان تبلیغات اسلامی استان خواست این موضوع را هر چه سریع‌تر به شهرستان‌ها اعلام کند و افزود: هم اکنون هفت خوزستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.

 

وی با تاکید بر اهتمام جدی همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به مساله کرونا و نظارت بر محدودیت‌های هوشمند اضافه کرد: با توجه به افزایش سطح واکسیناسیون محدودیت‌های قبلی همچون تعطیلی اصناف، ممنوعیت ورود و خروج به شهرهای قرمز و ... جای خود را به محدودیت هوشمند از جمله استفاده از کد QR داده است.

 

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان همچنین بر توجه به دریافت واکسن تاخیری و تزریق دوز سوم تاکید کرد و ادامه داد: باید با هم‌افزایی نسبت به اجرای هرچه بهتر طرح شهید سلیمانی اهتمام ورزید چرا که اجرای این طرح جزء اولویت‌های ماست.

 

وی خواستار تامین سنگ برای اطفال توسط شرکت‌های پتروشیمی و تامین اکسیژن بیمارستان رازی اهواز توسط شرکت فولاد شد و تصریح کرد: فروش بلیت و ورود به هواپیما نیز منوط به ارائه کارت واکسیناسیون است.

 

کد خبر 1148413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha