عذری برای کار نکردن مسئولان وجود ندارد/ مردم یاری از افتخارات سپاه است

سردار حزنی با تأکید بر اینکه هیچ عذری برای خدمتگزاری به مردم محروم و مستضعف و کار نکردن وجود ندارد، گفت: همه مسئولان نظام اسلامی باید خود را برای خدمت و نوکری مردم آماده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «سید ضیاءالدین حزنی» ظهر امروز (۲۵ بهمن) در آیین آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۴۹ روستای خراسان جنوبی که در روستای شیخ علی شهرستان قاینات برگزار شد، اظهار کرد: مأموریت اصلی سپاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع از نظام و ایجاد امنیت پایدار در کشور است اما در کنار این مأموریت بحث محرومیت زدایی و مردم یاری را نیز پیگیری و ترویج می کند.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در ادامه گفت: از جمله افتخارات سپاه به این است که در کنار مردم بوده و در همه حوادث چه سیل و زلزله در کنار مردم و هموطنان عزیز بوده‌ایم و هیچگاه آنان را تنها نگذاشتیم.

 

سردار حزنی بیان کرد: در حال حاضر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه تشکیل شده تا با برنامه ریزی در راستای رفع مشکلات مردم مناطق محروم  گام های موثری بردارد.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش بسیج سازندگی برای رفع عقب ماندگی‌های سال‌های گذشته و حل مشکلات مردم است، عنوان کرد: ما در سپاه از حل مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی خسته نمی‌شویم و برای سال ۱۴۰۱ نیز برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه آب و راه روستایی، اشتغال و کمک‌های اجتماعی خواهیم داشت.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با تأکید بر اینکه هیچ عذری برای خدمتگزاری به مردم محروم و مستضعف و کار نکردن وجود ندارد، افزود: همه مسئولان نظام اسلامی باید خود را برای خدمت و نوکری مردم آماده کنند.

کد خبر 1148426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha