افتتاح ۶۰۳ پروژه محرومیت زدایی در زنجان

به گفته سردار کرمی، امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور ۶ هزار طرح آبرسانی در کشور اجرا می شود و سهم استان زنجان از این پروژه ها ۶۰۳ پروژه محرومیت زدایی به مبلغ ۶۷ میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به صورت همزمان در سراسر کشور با بیان اینکه با حمایت امام جمعه و استاندار زنجان و آحاد مردم امسال کنکره شهدای زنجان اجرا شد، اظهار کرد: با عنایت شهدا خدمات ارزشمندی در راستای جهاد، شهادت و  محرومیت زدایی انجام شد.

 

سردار جهانبخش کرمی ادامه داد: امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور  6 هزار طرح آبرسانی در کشور اجرا می شود و سهم استان زنجان از این پروژه ها 603 پروزه محرومیت زدایی به مبلغ 67 میلیارد و 258 میلیون تومان است.

 

وی افزود: همچنین 1110 پروژه محرومیت زدایی به ارزش 422 میلیارد و 567 میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

 

سردار کرمی خاطرنشان کرد: امسال استان زنجان برنامه های دهه فجر را با حضور آحاد مردم اجرا کرد؛ مردم با تمام مشکلات پای انقلاب ایستاده اند.

 

فرمانده سپاه استان زنجان خاطرنشان کرد: امروز  20 هزار بسته معیشتی به مب لغ هر بسته 800 هزار تومان به آسیب دیدگان کرونا اهدا می شود.

کد خبر 1148438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha