طرح جامع گردشگری لرستان تهیه و تدوین می شود

دالوند با اشاره به شاخص های گسترده گردشگری در استان لرستان، گفت: طرح جامع گردشگری لرستان تهیه و تدوین می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد رضا دالوند» امروز در سخنانی اظهار داشت: استان لرستان ظرفیت های بیشماری در حوزه گردشگری دارد که بهره برداری صحیح از این ظرفیت ها می تواند بستر رشد و توسعه استان باشد.

 

وی افزود:  توسعه زیرساخت های حوزه گردشگری در استان و همچنین معرفی بهتر این ظرفیت ها می تواند در ارتقای صنعت گردشگری استان موثر باشد.

 

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه طرح جامع گردشگری لرستان تهیه و تدوین می شود، ادامه داد: این اقدام با هدف احیای صنعت گردشگری در استان اجرایی می شود.

 

وی تصریح کرد: در مناطق مختلف استان تقاضای بوم گردی دارند، اما باید بر روی آن‌ها کار کارشناسی انجام شود و موارد از نزدیک بازدید می‌شوند.

 

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد، اما به نظرم جای کار زیادی هست اگر تصاویر و فیلم‌های سال‌های گذشته را بررسی کنید حضور مردم در قلعه فلک الافلاک بسیار گسترده است و صف‌های طویل ایجاد می‌شود.

 

دالوند اضافه کرد: مسافران و گردشگران زیادی به لرستان می‌آیند، اما برای استان طرح جامع گردشگری نداریم وقتی گردشگری وارد می‌شود سرگردان است.

 

وی بیان کرد: مسافران و گردشگران بر اساس میل شخصی خود در مناطق مختلف استان حضور پیدا می‌کنند که شکل و شیوه خوبی نیست.

 

معاون استاندار لرستان ادامه داد: در این راستا باید طرح و برنامه داشته باشیم تا زمانی که گردشگر در استان حضور پیدا می‌کنند به آن‌ها برنامه دهیم که به کجا بروند و چه بازدید‌های داشته و در کجا اسکان داشته باشند.

 

دالوند اظهار کرد: توپوگرافی استان دارای ظرفیت خوبی بوده و در بحث زیرساخت‌ها جای کار دارد، اما شرایط فعلی بد نیست، ولی باید به‌صورت جدی‌تر کار شود.

کد خبر 1148447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha