حق محوری و عدالتخواهی سپر دفاعی در تقابل با هجمه های دشمنان است

حجت الاسلام روشندل گفت: حق محوری و عدالت‌خواهی ابزار مهم و کلیدی برای حفظ و صیانت از انقلاب در مقابل دشمنان است و یقینا به معنای ایجاد یک سپر دفاعی در تقابل با هجمه‌های دشمنان خواهد بود چراکه تمامی محاسبات دشمنان را به هم می‌ریزد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام محمد باقر روشن دل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به صورت دور سخنی در جمع روسای عقیدتی سیاسی های مناطق و گروه‍های پدافندی این نیرو ضمن تجلیل از فعالان فرهنگی و برگزارکنندگان مراسم ایام الله مبارک دهه فجر و سالگرد عملیات والفجر۸ اظهار کرد: در پایش برنامه‌های فرهنگی، باید اثر بخشی و مثمر ثمر بودن برنامه‌ها مورد توجه قرار بگیرد، که بحمدلله در اجرای برنامه‍های دهه فجر گام‍های مثبت و ارزنده‍ای در تبیین دستاوردهای انقلاب به‍ویژه برای کارکنان وظیفه برداشته شد.

 

وی با بیان اینکه صدور فرهنگ قرآنی و انسان‌ساز اسلام و همچنین ترویج و تبیین مفاهیم ارزش‌ها و معارف اسلامی کمک زیادی به تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی می‍کند تصریح کرد: تربیت مبتنی بر معنویت، اخلاق، تحول گرایی، عدالت، علم گرایی و... در تحقق تمدن نوین اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان آغازگر تجدید حیات تمدن نوین اسلامی با دارا بودن استعدادها، ظرفیت‍ها و امکانات منحصر به فرد می‍تواند با عنایت خداوند متعال و پیروی از فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب با بصیرت، حضور فعال و همه جانبه به صورت مستمر در صحنه‍های یاریگری انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای رسیدن به تحقق تمدن نوین اسلامی پیشگام و موفق باشد.

کد خبر 1148469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha