«یک روز زیر باران» در یاسوج برگزار می شود

رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایشی با عنوان «یک روز زیر باران» با موضوع «مهدویت» در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «رحیم اکرامی» با تشریح برنامه ها و فعالیت های دبیرخانه «مهدویت»، گفت: با ابتکار دانشگاه آزاد اسلامی و در رأس آن دکتر طهرانچی از ۱۳ رجب تا ۱۵ شعبان برنامه‌های مفصلی با موضوع «مهدویت» تحت عنوان «چله‌ی مهدوی» در سراسر کشور برگزار می‌شود که در این برنامه مدون دبیرخانه مهدویت استان دوشنبه، دوم اسفند در یاسوج برنامه ای با عنوان «یک روز زیر باران» برگزار خواهد کرد.

 

رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این نشست حجت‌الاسلام داستار، نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سخنرانی خواهد کرد و چند تن از اساتید دانشگاه نقطه‌نظرهای خود را پیرامون مهدویت درعصر حاضر مطرح می کنند.

 

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی تلاش دارد با ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت که مورد توجه خاص مقام معظم رهبری است، روحیه‌ی امید را در جامعه تقویت کند. 

 

اکرامی یادآور شد: با تأکید بر اهتمام ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع مهدویت وهمچنین با توجه به اینکه در نیمه شعبان، با ابتکار و دستور دکتر طهرانچی، سال ۱۴۰۰ به‌عنوان سال مهدوی برای دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمداظهار کرد: همچنین پس از اینکه مأموریت‌ها و کارهای ویژه‌ تخصصی مهدویت برای هر استان و هر واحد دانشگاهی از طرف دبیرخانه مهدویت تعریف شد، دبیرخانه مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و با رویکرد تبیین و تحکیم مبانی نظری و فکری، مقوله «انتظار و مهدویت» میان اقشار مختلف دانشگاه به‌ویژه استادان و اعضای هیئت علمی آغاز به کار کرد.

 

وی با اشاره به این‌که برنامه‌های دبیرخانه مهدویت ادامه خواهد داشت، گفت: علاوه بر برنامه «یک روز زیر باران» که در روز دوم اسفند با حضور اساتید عضو هیئت علمی و کارکنان با موضوع مهدویت برگزار می شود، در روز ۱۱ اسفند نیز حجت‌الاسلام دکترعرفان، صاحب‌نظر در موضوع مهدویت توسط نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری به یاسوج دعوت شده‌اند که در جمع اعضای هیئت علمی، کارکنان دانشگاه و دانشجویان در زمینه موضوع مهدویت به ایراد سخن خواهند پرداخت.

کد خبر 1148476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha